L lukkuligmamma Første møte med forumet 12 Sep 2010 #2 hei ! Er gammel bruker med nytt nick ja ;) dere skjønner vel til slutt, men kan ikke røpe for mye, i og med at jag har noen som "spionerer" på meg. [;)]
hei ! Er gammel bruker med nytt nick ja ;) dere skjønner vel til slutt, men kan ikke røpe for mye, i og med at jag har noen som "spionerer" på meg. [;)]
L lukkuligmamma Første møte med forumet 12 Sep 2010 #3 kan røpe at juligutten min er født samme dag som julijenta til Unemi ;) (håper jeg skrev nicket rett, lenge siden jeg var på sist)
kan røpe at juligutten min er født samme dag som julijenta til Unemi ;) (håper jeg skrev nicket rett, lenge siden jeg var på sist)
UneMi My love grows stronger every day Oktobermirakler 2013 VIP 12 Sep 2010 #4 ORIGINAL: lukkuligmamma kan røpe at juligutten min er født samme dag som julijenta til Unemi ;) (håper jeg skrev nicket rett, lenge siden jeg var på sist) [:D]
ORIGINAL: lukkuligmamma kan røpe at juligutten min er født samme dag som julijenta til Unemi ;) (håper jeg skrev nicket rett, lenge siden jeg var på sist) [:D]