..

Såklart skal han få det[:D] Jul og bursdag er jo 2 forskjellige ting.

Men blir nok noe dyrere i bursdagsgave enn i julegave.

Joda skal få begge deler. Men nå er jo snuppa født i november da. Blir ikke noen dyre gaver fra oss i år.

Klart han skal få begge deler [:)] Å være født i desember skal ikke være noen negativ ting for han, så på samme måte som andre små som får bursdagsgave skal han også få det [:)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Det er ikke sikkert det er en selvfølge for alle da[;)] De er jo så små nå, og det kan hende noen dropper det..

ORIGINAL: UnniMoor

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Det er ikke sikkert det er en selvfølge for alle da[;)] De er jo så små nå, og det kan hende noen dropper det..

Kan godt hende. Men vi gjør ikke det, gjorde det i fjor så gjør det ikke i år[;)]

ORIGINAL: _Eva_

Klart han skal få begge deler [:)] Å være født i desember skal ikke være noen negativ ting for han, så på samme måte som andre små som får bursdagsgave skal han også få det [:)]

Klart [:)]

VI har ingen konkrete planer... Får se hva han trenger, og hva han kan ønske seg av familien. (Regner absolutt at det eneste barnet i familien får begge deler av andre...hehe) Om han ikke trenger noe, får han ikke noe av oss. Han kommer nok ikke til å savne gaven fra oss i så fall[;)] (Vet om flere som gjør det sånn, uansett når barnet er født på året.)[:)]

Med fare for å tråkke noen på tærne[;)] I år har vi i grunnen ikke tenkt til å gi så mye. Hun er såpass "dyr i drift" nå med barnehage og alt av nytt utstyr som hun trenger. I tillegg til at hun ikke kommer til å skjønne så mye av styret. Jeg elsker bøker, så hun får sikkert en bok både på julaften og bursdagen sin. Vi skal feire jul med mannens familie og kommer hjem så hun får feira bursdagen sin med min (født i romjula). Så i år gjør det meg ingenting om familiene våre kjøper en gave (det hadde i grunnen passa meg ypperlig, for hun får så enormt mye!). Men neste år når hun skjønner mer håper jeg hun får en bursdag- og en julegave.

Likevel, jeg er født sent på året og har ofte ønska meg litt større ting som både bursdag- og julegave. Så hvis hun, når hun blir stor nok, gjør det, synes jeg det er helt greit å gi èn gave.

Bursdag OG julegave? Det skal han få. Det skal han få frem til at han er såpass stor og selv kan si at nå ønsker seg det og det og at det blir BÅDE jul og bursdagsgave, slik jeg har begynt med foreldra mine nå.

ORIGINAL: leo_mor

ORIGINAL: _Eva_

Signerer denne, var som om jeg skulle ha sagt det selv. skal til og med feire bursdagen hennes med kake og selskap her hjemme...

helt enige!

ORIGINAL: Pastell

Med fare for å tråkke noen på tærne[;)] I år har vi i grunnen ikke tenkt til å gi så mye. Hun er såpass "dyr i drift" nå med barnehage og alt av nytt utstyr som hun trenger. I tillegg til at hun ikke kommer til å skjønne så mye av styret. Jeg elsker bøker, så hun får sikkert en bok både på julaften og bursdagen sin. Vi skal feire jul med mannens familie og kommer hjem så hun får feira bursdagen sin med min (født i romjula). Så i år gjør det meg ingenting om familiene våre kjøper en gave (det hadde i grunnen passa meg ypperlig, for hun får så enormt mye!). Men neste år når hun skjønner mer håper jeg hun får en bursdag- og en julegave.

Likevel, jeg er født sent på året og har ofte ønska meg litt større ting som både bursdag- og julegave. Så hvis hun, når hun blir stor nok, gjør det, synes jeg det er helt greit å gi èn gave.

Jeg sier meg enig i det meste her! Er selv født i Desember så vet hva det er snakk om.. [8D][:D]

Å uansett så er de så små nå at de ikke skjønner dette oppstyret helt, å ikke har de bruk for så mye heller! Så hvis vi kjøper noe blir det noe hun trenger å har behov for, gidder ikke kjøpe noe bare for å kjøpe noe! Eventuelt vente til etter jul å se hva hun trenger da, eller sette inn litt penger på kontoen hennes.

Men skal kjøpe julegave til henne, for det fikk storebroren det året han var 1år!

ORIGINAL: @Firstbaby09

Her SKAL det skilles mellom bursdag og jul! Ingen tvil om det! Blir skikkelig skuffet om noen kommer og sier hun heller skal få større gave til jul..For det kommer aldri til og bli verken større eller dyrere.. Så de i familien min må nok tenke på bursdagsgave til henne + julegave... Viss ikke kommer jeg til og si ifra.. Stakkars barn.. Må vente til julaften med å få bursdagsgaven sin liksom..[&:]
Det er ikke godkjent i mitt hjem! Her skal bursdagens feires med masse besøk, gode kaker.. Og PAKKER!

[:)]

Om noen synes jeg er helt på jorde nå.. så javel.. Godt vi alle har vår mening om den saken..[;)]

Daniel skal få begge deler ja, men jeg spurte for å høre om det var noen som ikke skulle det nå som de var så små!
Stakkars, du liksom! Det er synd på de barna som ikke får noen gaver i det hele tatt! De som bor i fattige land osv.. DE barna er det synd på!

ORIGINAL: @Firstbaby09

Her SKAL det skilles mellom bursdag og jul! Ingen tvil om det! Blir skikkelig skuffet om noen kommer og sier hun heller skal få større gave til jul..For det kommer aldri til og bli verken større eller dyrere.. Så de i familien min må nok tenke på bursdagsgave til henne + julegave... Viss ikke kommer jeg til og si ifra.. Stakkars barn.. Må vente til julaften med å få bursdagsgaven sin liksom..[&:]
Det er ikke godkjent i mitt hjem! Her skal bursdagens feires med masse besøk, gode kaker.. Og PAKKER!

[:)]

Om noen synes jeg er helt på jorde nå.. så javel.. Godt vi alle har vår mening om den saken..[;)]

Enig med den !!

Med bursdag 29 desmber så blir da romjulsbursdagsfeiring !! [:D]
Ka ho ska få hos oss i år veit eg ikkje ,men da blir vel noke ho treng te jul og noke gøyt te bursdagen ..tenkje eg .. [:)]

ORIGINAL: UnniMoor

Fjernet fordi alle tydeligvis synes det var et dumt spørsmål[:-]

Syns ikke det var et dumt spørsmål, jeg.

Back
Topp