...

Pallar

Elsker forumet
....

du er nok bare mer sliten,virker det som for meg...

Men ja, tror du kan ha godt av å snakke med noen...
og få sovet ut!

Kjære deg..får vondt av deg..
Du MÅ ta kontakt med enten lege eller psykolog så du får hjelp til å sortere tankene og følelsene, og få deg en pause fra evt det som sliter deg mest ut.komme deg litt bort fra det hverdagslige..
Håper du gjør dette for din egen del og barnas[:)]
Syns du høres ut som en god mamma jeg, du innrømmer det andre ikke tør, bare det er sterkt i seg selv[:)]
Stå på, dette ordner seg..Men det er bare du selv som kan ta steget i riktig retning.
[:)] ( vær ærlig ovenfor dine nærmeste, så får du mer hjelp i de og)

ORIGINAL: Arven

Kjære deg..får vondt av deg..
Du MÅ ta kontakt med enten lege eller psykolog så du får hjelp til å sortere tankene og følelsene, og få deg en pause fra evt det som sliter deg mest ut.komme deg litt bort fra det hverdagslige..
Håper du gjør dette for din egen del og barnas[:)]
Syns du høres ut som en god mamma jeg, du innrømmer det andre ikke tør, bare det er sterkt i seg selv[:)]
Stå på, dette ordner seg..Men det er bare du selv som kan ta steget i riktig retning.
[:)] ( vær ærlig ovenfor dine nærmeste, så får du mer hjelp i de og)

Takk for svar [:)]
Ja, jeg vurderer sterkt å ta kontakt med en psykolog igjen.
kjenner jeg sliter utrolg mye. Er litt vanskelig å være ærlig om akkurat dette til svigersene, da de ikke er av sorten som snakker så mye om følelser. Har faktisk måtte lært sambo å snakke om hvordan han føler ting, fordi han aldri har gjort det tidligere [&o]

Back
Topp