Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lissik
ORIGINAL: mammanicken
Oida [&:] Det kom da brått! Men du, sånn som han oppførte seg tidligere, så mener jeg du fortjener bedre. En som aksepterer det at du har barn og tar hensyn til det.
Huff, sånt er så vondt. Og når det kommer uten forvarsel er det enda verre. Føler sånn meg deg [:(] Sender deg en stor, god trøsteklem!
Tusen takk, ja den episoden var jo ikke så bra, han har vært flink med henne ellers, leker og koser med henne og hun elsket han..
Men kanskje det var den episoden som fikk han til å skjønne at det å være med en småbarnsmor ikke var noe for han[&:]
ORIGINAL: Seadragn
ORIGINAL: Fabrina
Umodent å gjøre det på den måten da, så til h****** med han!!
Men jeg skjønner at det gjør vondt, men du fortjener bedre, så på sikt er det nok det beste for deg og jenta di [:)]
Ble dumpa i helga jeg også, live må bare gå videre [:)]
Masse klemmer til deg[:)]
ORIGINAL: Seadragn
ORIGINAL: Fabrina
Umodent å gjøre det på den måten da, så til h****** med han!!
Men jeg skjønner at det gjør vondt, men du fortjener bedre, så på sikt er det nok det beste for deg og jenta di [:)]
Ble dumpa i helga jeg også, live må bare gå videre [:)]
Masse klemmer til deg[:)]
Masse klemmer til deg og!! Ja livet må jo gå videre, ser lysere på det i dag, han var ikke verdt oss, når han kunne bare komme innom å si det helt ut av det blå..
Tusen takk alle sammen[:)]
Går bedre i dag, skjønner jo at det ikke var meningen med oss.
Jeg må jo være med en som ser på det som en gave å få være i livet til snuppa[:D]
Men må jo innrømme at det er litt rart å sitte alene her på lørdagskvelden, da har jo han alltid vært her[&:]
ORIGINAL: Kraaka
Tusen takk alle sammen[:)]
Går bedre i dag, skjønner jo at det ikke var meningen med oss.
Jeg må jo være med en som ser på det som en gave å få være i livet til snuppa[:D]
Men må jo innrømme at det er litt rart å sitte alene her på lørdagskvelden, da har jo han alltid vært her[&:]
Ja.. blir rart sånn! Men du skal se... en dag så treffer du en som setter pris på deg og lillemor. Er ikke lett når man har "bagasje".. Er desverre ikke alle som takler det like godt. Men det er også da du finner ut hvem som virkelig bryr seg.. De blir faktisk. Og elsker dere for de dere er... og ikke bryr seg om man er pappa til barnet eller ikke. Dette kommer du til å komme sterkere tilbake av! Selv om det kanskje ikke virker sånn nå, men du vil det!
(Vil ikke være noen bedreviter altså.. men snakker litt av erfaring[;)] )
ORIGINAL: Mariann09
Huff, stakkars deg! Vet ikke helt hva jeg skal si, men sender en trøste - klem i hvertfall!!! Håper det ordner seg..
ORIGINAL: MammaMJ
Huff daa..
*Gi en god klem*
Selvom det sikkert ikke hjelper stort nå..
Hvordan går det med deg? [:)]
ORIGINAL: MammaMJ
Huff daa..
*Gi en god klem*
Selvom det sikkert ikke hjelper stort nå..
Hvordan går det med deg? [:)]
Takk for det[:)]
Har vært en laaaang helg, så er glad det er mandag i morgen ( ikke ofte jeg sier[8|]) Da skjer det litt mer, så får man ikke tenkt så mye..
Men har tenkt mye og det er vel til det beste sikkert at det ble sånn, og jeg kommer vel dit etterhvert, ikke helt der ennå[:-]
Kjenner jeg er litt sint også, for fikk ingen forklaring, bare sånn er det helt ut av det blå. Dårlig gjort[:@] Dagen før fikk jeg "jeg elsker deg" melding[8|]