...............

Off.. ikke godt å vite med de små, men IKKE morsomt når de holder på på den måten..

Kan det være seprasjonsangst han sliter med kansje?? Vet noen barn får det når de har begynt i barnehagen...

Ønsker deg uansett lykke til og håper det ordner seg snart[:)]

ORIGINAL: Zera

Off.. ikke godt å vite med de små, men IKKE morsomt når de holder på på den måten..

Kan det være seprasjonsangst han sliter med kansje?? Vet noen barn får det når de har begynt i barnehagen...

Ønsker deg uansett lykke til og håper det ordner seg snart[:)]

Har tenkt på det, skal vel også nevnes at pappaen i huse forsvant på jobb forrige onsdag uten forvarsel for en stakkars liten gutt.
Vært hjemme i 11 uker og så en morgen er han bare borte, men nå kommer han hjem igjen i morgen.
Var sånn tålig på mandag, men tirsdag var han helt fra seg.
Gruer meg veldig til mandag.

Uff, det høres ikke nkoe greit ut [&:]
Men det er sikkert litt vanskelig å få noen skikkelig innkjøring og når han har så få dager.
Det kan kanskje ha blitt litt mye for han med så masse barn og så masse inntrykk på en gang?

Håper det går seg fort til [:)]

Huff, hørtes ikke kjekt ut.
Håper det bare er en fase og at det går over snart.

Klem fra en mamma som gruer seg litt til bhg start [8D]

Uff da, det hørtes ut som en lei start:-( Nå er jg hverken utdannet innen barn el psykologi, mn det høres veldig ut som separasjonsangst da. Da blir fort ingen andre enn mamma bra nok, og selv mamma kan bli vanskelig å stole på. Mn det går jo som regel over da:-)

Det er jo en vurderingssak for dere om han ik burde gå i bhg oftere siden det ik ble som du trodde i forhold til at dere kom på forskj avd. Min erfaring fra bhg er at barn med reduserte plasser bruker lenger tid på å komme seg inn i bhg-livet, mn det kommer selvfølgelig an på barnet da:-)

Lykke til videre da, håper at den fasen går over fort!:-) Stoooooor klem til deg

ORIGINAL: Gladlaks

Uff da, det hørtes ut som en lei start:-( Nå er jg hverken utdannet innen barn el psykologi, mn det høres veldig ut som separasjonsangst da. Da blir fort ingen andre enn mamma bra nok, og selv mamma kan bli vanskelig å stole på. Mn det går jo som regel over da:-)

Det er jo en vurderingssak for dere om han ik burde gå i bhg oftere siden det ik ble som du trodde i forhold til at dere kom på forskj avd. Min erfaring fra bhg er at barn med reduserte plasser bruker lenger tid på å komme seg inn i bhg-livet, mn det kommer selvfølgelig an på barnet da:-)

Lykke til videre da, håper at den fasen går over fort!:-) Stoooooor klem til deg

Vi har akkurat samme erfaring, jeg anbefaler ingen mindre enn 60% i utgangspunktet.
Vi får ikke økt noe nå uansett, det er helt fult, så får se hva som skjer. Gøy er det i alle fall ikke.

Uff, stakkars liten. Snuppa vår har hatt noen sånne dager i det siste. I tillegg sliter vi med sovinga hennes. Hun vil ikke sovne på kvelden og våkner kl 05 hver dag. Så da kommer hun trøtt og sliten i bhg og alt blir bare surr.

Håper og tror det er en liten periode nå. Men jeg synes det har vært en del sånne perioder allerede. Kanskje sånn det er?
Jeg har ei venninne som jobber i bhg og hun anbefalte også minst 60% plass. Men samtidig er det jo fint hvis en kan være hjemme med barna, eller at de er sammen med slektninger.
Ikke lett det der.
Håper ting går seg til[;)]

Er nok perioder, hjalp nok ikke at pappaen dro på jobb rett etter barnehagestart.
Nå kommer han hjem i dag, så får vi se om det kan hjelpe til mandag.
Håper det går seg til fort for dere også, er så vondt når det blir sånn.

Huff det hørtes ikke godt for noen av dere..
Men håper det er noe som går seg til etterhvert, når han finner ut at dere ikke har tenkt å forlate han [:)]
Kan nok ta litt tid, men håper det ordner seg, og at mini blir like trygg igjen [:)]

Back
Topp