11 uker

Tullemor79

Gift med forumet
og kun 1 uke igjen til magiske 12 uker og over i 2.trimester!![:D][:D]

Noen som kan svare meg på hvor lenge jeg skal bruke crinone og progynova? Legen sa fram til uke 12. Vil det si i dag som jeg begynner på uke 12 eller når jeg er 12 uker på vei neste lørdag og skal begynne på uke 13?[8|] Gleder meg til å bli ferdig med det grisete crinone-opplegget

ORIGINAL: ElinR

grattis m 11 uker[:D][:D][:D] brukte crinone til uke 12+4 jeg (var jo fryseforsøk men kan ikke skjønne d er noe annerledes med crinonen likevel[8|])

er fryseforsøk jeg har også![:)]

Grattis med 11 uker snuppa. [:)][:)][:)]

Hmmm, hvorfor får dere ta dem så lenge? Jeg fikk beskjed om å slutte med cyklogesten rd 13 når jeg fikk positiv test...

Må ta det siden det er fryseforsøk og kunstig syklus. Jeg har jo ikke hatt eggløsning, så kroppen produserer ikke noen hormoner selv. Ved uke 12 har morkaka tatt over produksjonen så da er det trygt å slutte på medisinene som har holdt fosteret på plass i livmora!

Så kjekt å snart vera over i 2. trimester! Gratulera med 11 veker!

Jeg går på Progynova og Progestan.
Fra uke 9 skal jeg halvere dosen og så skal jeg slutte på medisinene i uke 10, har jeg fått beskjed om.

hmmm, har ikke fått noen beskjed om å trappe ned til kun en dose før jeg slutter helt jeg... tror jeg får ringe med Porsgrunn i morgen. Må vel ha noe skjema eller noe fra de for å få tilbake penger på medisiner fra NAV også eller?

Back
Topp