11 uker!

Ro_25

Betatt av forumet
Da kan jeg også juble over at det bare er en uke igjen til de magiske 12

Dere som er så heldig å ha passert 12 uker, er dere mer rolige nå, enn før?
Jeg er jo redd hver gang jeg er på do for at jeg skal se noe som ikke stemmer =/
Blir så bekymret av å se hvor mange som mister her inne...

Grattis med 1 uke igjen :)
Har snart 1 uke igjen jeg også :)

Jeg også blir bekymra når jeg ser hvor mange som har mista.. var ikke så redd før og syns det er litt slitsomt å føle det sånn..

Gratulerer med 11 uker
Jeg er 13 uker i dag, ble litt roligere etter å ha passert 12 uker, fortsatt ikke helt trygg, men tenker ikke så mye på det lenger :)

Jeg er ikke passert 12 uker, men merker jeg er mindre redd allerede og sjekker ikke så ofte lenger! Nå har mange symptomer gått bort og jeg glemmer litt at jeg er gravid! Hverdagen er mer "rolig" nå og det er godt å ikke ha like mye fokus på spiren.

Jeg har passert 12 uker og føler meg rolig ifh første målet er nådd og faren for og miste er veldig lav Nå ser jeg fram til ul og gleder meg til og se den lille i magen igjen

Godt å høre :)
Jeg er gravid for første gang.. og alt er jo så nytt!
Jeg har heller ikke så mange symptomer som tidliger.. Ble jo bekymret for det også vettu ;P

Blir godt å få kommet på UL =)

Jeg har nesten ikke hatt symptomer jeg heller, og når legen spurte meg på første kontrollen om jeg følte meg gravid (mandag denne uka) så måtte jeg bare si ikke så veldig. 

Jeg var på ultralyd i går og da fikk vi se verdens fineste lille som rullet rundt inni der :) Fantastisk! For å si det sånn så har jeg gått rundt med et konstant smil siden! 

Det var en god bekreftelse, uansett bekreftelse, å få sett den lille :) Bekymrer meg ikke så mye, man får jo ikke gjort så mye fra eller til uansett! 

Back
Topp