11 uker!

Pizzi

Glad i forumet
VIP
Jeej, 11 uker idag [:D] Bare en uke igjen til det magiske 12 tallet. Skulle vel egentlig ha gledet meg noe enormt. Men jeg begynte å små blø igjen idag [&o] Så nå er jeg skikkelig nervøs for om noe er galt. Men mamma skal ringe legekontoret og høre om jeg kan få time idag. Ja, mamma ringer. Jeg har massiv telefonskrekk. Flaut, men sant [&o] Håper bare så inderlig at det ikke er noe som er galt. Fingers crossed!

oi først gratulerer med 11 uker! [;)]
Håper indelig det er uskyldige blødninger du har, men godt å få sjekket det ja! 
stoooor klem

ORIGINAL: evighusbygger

oi først gratulerer med 11 uker! [;)]
Håper indelig det er uskyldige blødninger du har, men godt å få sjekket det ja! 
stoooor klem

Signerer denne og krysser alt som er av fingre og tær!!!! (Og, telefonskrekk er ikke å spøke med! Har ei venninne som har det!! Ser hvordan hun sliter!)

Takk jenter [:)] Er jo stor sjanse for at det bare er en uskyldig blødning, noe jeg håper det er. Men man blir jo nervøs [&:] Fikk lege time kl 16.00 heldigvis. Skulle jo egentlig på jobb fra 12 til 2015. Men det tør jeg jo selvfølgelig ikke. Skal også spørre om sykemelding. Jeg spyr av lukta som er inne på jobben. (jobber i en matvarebutikk) Kjenner halsen tykne til bare med tanken [:'(]

Back
Topp