11 uker til termin

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Og det føles ut som det er fult i magen min.
Virker ikke som om det er mer plass til at lille gull skal voksne :p

Føler alt blir most hihi
Spesielt når jeg sitter :p

Andre som har lite plass?
 
Og det føles ut som det er fult i magen min.
Virker ikke som om det er mer plass til at lille gull skal voksne :p

Føler alt blir most hihi
Spesielt når jeg sitter :p

Andre som har lite plass?
Her må jeg bare rekke opp hånda :p
Vet nesten ikke hvordan jeg får plass til mat og drikke, og det føles som om det renner over om jeg bøyer meg :)
 
Samme her! Og det hjelper ikke å ha tatt stor hud operasjon for litt over 1 år siden på magen Hahaha! Kjennes ut som det skal spjære :p veldig ugreit å sitte forover, må ta sats vær gang jeg skal snu meg på natta og uffer og peser for alt :p
 
Ja, kan ikke forstå at magen skal bli enda større. Ubehagelig å være mett, sure oppstøt og kvalme. Jeg har over 12 uker igjen, hvordan er det mulig liksom
 
Jepp, enig med alle over:p Huden er strekt som et trommeskinn så neste er vel at det sprekker..
 
Japp merker det godt! Litt etter hvordan hun ligger da. Nå ibdag føles det greit, noen dager føler man swg sprekkferdig. Merker spesielt på kvelden at å bøye seg fremover er en dårlig idé, for da merker jeg halsbrannen kommende snikende, men er heldigvis borte neste morgen.
 
Så "godt" at jeg ikke er alene.
Kan vi jo sprekke sammen iløpet av de neste mnd :p
 
Her er det 12 uker til termin og jeg føler selv det ikke er mer plass, føler også babyen blir skvist når jeg sitter litt for mye foroverbøyd :D
 
Her er det 12 uker til termin og jeg føler selv det ikke er mer plass, føler også babyen blir skvist når jeg sitter litt for mye foroverbøyd :D

Hehe ja sitting er et kapittel for seg selv :p
 
9 uker igjen her, har følt meg sprekkferdig i flere uker allerede :p og de vokser jo mest de siste ukene, så lurer på hvordan dette skal gå :p heldigvis bare 6 uker til permisjon nå... kjenner det blir tyngre og tyngre på jobben
 
9 uker igjen her, har følt meg sprekkferdig i flere uker allerede :p og de vokser jo mest de siste ukene, så lurer på hvordan dette skal gå :p heldigvis bare 6 uker til permisjon nå... kjenner det blir tyngre og tyngre på jobben


Du er god som jobber enda da. :D
 
Er heldigvis litt plass enda :p men kan ikke sitte rett opp og ned. Da kjennes det ut som jeg kan sprenge ;)
 
Her er det heller ikke plass til stort. Sliter når jeg sitter med pc,n og i stoler generelt.
 
Jeg får hele tiden høre at jeg har liten mage, og jeg føler også at jeg har det. Og måten hun beveger seg på inni der så har hun nok ennå god plass. :D
 
Back
Topp