11 uker og har

Fargeklatten

Gift med forumet
allerede fått spørsmål om jeg er gravid ett par ganger! Sist vistes det ikke så fort, kanskje rundt uke 16-17. Flere som syns magen kom fortere nå? Ikke spesielt oppblåst akkurat nå heller, men baby er jo pitteliten så trodde ikke det var mulig :O

Jeg har vel ikke fått mage i den forstand. Men jeg er veldig oppblåst og har lagt på meg (det gjorde jeg veldig tidlig med første og). Det er vel kanskje noen som har sine mistanker men det er nok pga andre ting enn magen...

Jeg er 12 uker, dette er første og jeg har fått så mage at folk ser det. Har lagt på meg 700 gram siden før graviditeten, så er ikke det heller. Liker det litt, men syntes samtidig at det er veldig tidlig. :P magen er størst om kvelden, men syntes godt om morgenen også!

Jeg har gått ned to kg så er ikke derfor her heller, men har en sånn magefasong som ikke er helt kul når man ikke er gravid/vil vise :P

Jeg er 10+6 nå og kjempe oppblåst i magen. Føler selv jeg kan se det kjempe godt, men søsteren min sier hun ikke kan se noe. Kjæresten vokter seg dog masse med å uttale seg, da han har en app som har fortalt han at han ikke skal si jeg er tjukk...hehehe :laughing002 Har lagt på meg litt, men det er vel strengt tatt noe julefett tenker jeg. Jeg tror magen min kommer til å vise tidlig da jeg de siste årene har gått ned tilsammen 45 kg. Så magen er vant til å være stor. Jeg regner med at magemusklene derfor gir lettere etter. Er vel derfor de sier det viser fortere når man er gravid med nr 2 også fordi magemusklene allerede har vært strukket en gang før.

Back
Topp