11 uker igjen. Hjelp!!

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Tenk så fort tiden går. 11uker igjen. I dag kom stelleborde på plass og senga. Har og vasket opp det vi har av klær og fått det på plass.

Noen som vet hvor de selge gode og billige strømpebukser?

Fikk svar på glykoseprøven min i dag. Ingen tegn til svangerskaps diabetes her. Lykkelig.

Så bra:) Høres ut som du har bra kontroll. Jeg har ikke så mye klart. Har ikke vasket et eneste plagg:-O
tror de har mye bra og rimelig på sparkjøp. Jeg har stort sett handlet strømpebukser på H&M og lignende, men det er mest fordi det er lettvint. Den aller beste strømpebuksa vi hadde til førstejenta var en ullstrømpebukse fra Nøstebarn. Men så var den kanskje også den dyreste...men den satt som et skudd, og holdt seg fint lenge.

Her har jeg 9 uker igjen, nærmer seg med stormskritt nå.

Følger gjerne med på hvor en kan finne billige greie strømpebukser:-) Noe av det vi ikke har så mye av. Ellers er det meste på plass hos oss nå:-)

Vi kjøpte ullstrømpebukser til storesøster på cubus mener jeg å huske. De likte vi godt pga at de var smale og hun var (og er) veldig slank.
Mener de fantes helt ned til nyfødt størrelse, men det kan være jeg tar feil...

Kontroll du :)

Her er det 12-13 uker igjen og vi har ingenting, annet enn klær og bilstol :P

Mangler senga, bagdelen til vogna, og dyne. :P

Har 10 uker igjen. Her er det bestilt vogn som er ventet rundt neste uke, også er krybba bestilt! Mer har vi ikke... Hehe. Skal grave litt i arvetøy og ting i løpet av uka. Får arve fra venninna mi som har en på 11 mnd :-)

Har hatt ting i hus lenge egentlig men alt sto lagret på mitt rom. Ble så lei av alt rotet så derfor monterte jeg sengen i dag og fikk stellebordet på plass. Klærne ble vasket og lagt i Kommoden i stedefor i poser osv :)

Vasket tøy å lagt på plass i kommoden i dag jeg å, så kos.
Stellekommoden er på plass mens resten står lagret på gjesterommet.

Gleeeeder meg til å få senga inn på rommet og vugga på stua ❤️

Bilstolen ble montert når vi kjøpte ny bil for 2 uker siden :p her går vi bare å teller dager. 69 igjen!!

Lykke til de siste ukene :)
Kan tenke meg HM har strømpebukser. Jeg har selv i allefall funnet mye
fint og billige ting der. Ellers har Jollyrom.no mye tilbud om dagen.

h&m har gode og billige strømpebukser. Ellers er strømpebuksene fra safa veldig gode. De har de på sparkjøp i både ull og bomull :-)

Vi har brukt mye strømpebuksene til Safa. De er laget med litt "ribb" nede rundt foten slik at de ikke sklir av så lett. Selges på spar kjøp.

Tenk så fort tiden går. 11uker igjen. I dag kom stelleborde på plass og senga. Har og vasket opp det vi har av klær og fått det på plass.

Noen som vet hvor de selge gode og billige strømpebukser?

Fikk svar på glykoseprøven min i dag. Ingen tegn til svangerskaps diabetes her. Lykkelig.
Kan anbefale Safa ullstrømpebukser fra sparkjøp. De er de aller beste jeg har prøvd og jeg jeg har prøvd de fleste. Fantastisk passform og ikke minst ribbekant rundt ankelen som forhindrer at steømpebuksa sklir nedover.

Kan anbefale Safa ullstrømpebukser fra sparkjøp. De er de aller beste jeg har prøvd og jeg jeg har prøvd de fleste. Fantastisk passform og ikke minst ribbekant rundt ankelen som forhindrer at steømpebuksa sklir nedover.

Synest sparkjøp har masse fint fra Tom og Trine! Kjempe gode bodyer og :-)

Back
Topp