11 uker idag!!

Glapia18

Betatt av forumet
Og spyr som aldri før....

Dette svangerskapet har vært så jævlig at jeg aldri vil gjøre det igjen. Jeg har vært sengeliggende de siste tre ukene... og vært kvalm de siste 6.....

Da jeg oppdaget jeg var gravid med førstemann, så var jeg 2,5 mnd på vei. kort tid etterpå begynte jeg å kaste opp, Det varte dessverre heeeeeeeelt til fødsel. Jeg gikk ned 15 kg (jeg hadde mye å gå på altså ;) ). Nå derimot, jeg spiser når jeg er kvalm og DET er ikke normalt til meg å være :p

Hurra for 11 uker! Det er jeg også i dag! Unner deg ikke all spyingen [emoji20] håper det går over snart!

Uff, håper det gir seg snart med denne voldsomme kvalmen da... For mange gir det seg jo i overgangen til andre trimester. Selv er jeg 10 uker i dag, og starter på uke 11 nå. Merker kvalmen har avtatt en del siste uka, men plutselig kommer det noen kvalmebølger:hungover:

Uff, håper det gir seg for deg snart! Selv har jeg og doen et veldig nært forhold og litt over 10uker selv, dog vært heldig enkelte dager.. har oppkjøring om 10dager å håper virkelig jeg har en ålreit dag da ift kvalme og oppkast [emoji51]

Uff, håper det gir seg snart med denne voldsomme kvalmen da... For mange gir det seg jo i overgangen til andre trimester. Selv er jeg 10 uker i dag, og starter på uke 11 nå. Merker kvalmen har avtatt en del siste uka, men plutselig kommer det noen kvalmebølger:hungover:

Samme som meg. Er 11 +1 og kvalmen begynner å roe seg. Men har noen kvalmebølger, men er ikke konstant:) endelig får jo gjordt noe mere en å ligge på sofaen

11+1 i dag jeg og... Men har det heldigvis bedre enn deg :Heartblue Sender mange gode klemmer :Heartpink

Back
Topp