11 uker idag

Lille_i_M@gen

Glad i forumet
da er d bare en uke igjen til 12 uker, gleder meg ;D

GRATULERER SÅ MASSE [:D][:D][:D]

jeg er også 11 uker i dag, jippii [:)][:)][:)]

takk og gratulerer til deg også[:D][:D]
ja nå er d bare å jubler seg frem til neste uker, hehe[8D][8D]

hurra for oss ^^

forresten, når har du termin? siden du også er 11 uker regner jeg med vi har samme termin dato, den 6 mars??

Ja tenk bare en uke "igjen!"
Håper jeg klarer slappe litt mer av da. Får vente og se.

6 mars ja, foreløpig hvertfall, sist ul holdt han på og skyve ett par dager tilbake men han gjorde ikke det, så er fortsatt 6 mars.. Skal på ul i dag 13:40 så jeg er kjempe spent og håper alt fortsatt er som det skal *litt nervøs* [:D]

så artig ;D
har du hatt en del plager siden du skal på ul nå? håper du grei å slapper av litt.[:)]
også blir d jo koselig å får se nurket igjen, d er så hærlig lucky u som får se d idag da
skulle ønsker man får kjøpt en sånn privat ul ting for å ha d hjemme, så man kan sitter å ser på nurket hele tiden[8D][8D][8D] hehe
artig å se når de utvikler seg[:D]
men skal også på ul, men blir ikke før i neste uke, gleder meg jeg også. håper alt er vel med baby[;)]

Din heldig gris! Gratulerer så mye[:D]

tihi takk, men ikke lenger til du kommer liker langt som oss da[:)][:)]
men vi er alle heldige som er gravide[:D]

ORIGINAL: Lille_i_M@gen

så artig ;D
har du hatt en del plager siden du skal på ul nå? håper du grei å slapper av litt.[:)]
også blir d jo koselig å får se nurket igjen, d er så hærlig lucky u som får se d idag da
skulle ønsker man får kjøpt en sånn privat ul ting for å ha d hjemme, så man kan sitter å ser på nurket hele tiden[8D][8D][8D] hehe
men skal også på ul, men blir ikke før i neste uke, gleder meg jeg også. håper alt er vel med baby[;)]

Ja mye vondt også har jeg en overstimulering som aldri vil gå ned, så det er vell egentlig den gynekologene er mest ivrig etter og holde utkikk etter. Men veldig greit for meg for jeg får selvfølgelig se lille nurket hver gang og de måler forklarer og styrer så det er morrooo [:D]
Hvis ikke jeg husker helt feil så har du en liten en fra før? Vet du om de ultralyd apparatene om det går ann til og sette på lyd så jeg kan spørre om jeg får høre om hjertet slå ? Eller vil de kanskje ikke gjøre det så tidlig ?

Neste uke ja, men det er ikke lenge til! [:D][:D] Da har du hvertfall noe og se fram i mot [:)]

ORIGINAL: kricam

ORIGINAL: Lille_i_M@gen

så artig ;D

Ja mye vondt også har jeg en overstimulering som aldri vil gå ned, så det er vell egentlig den gynekologene er mest ivrig etter og holde utkikk etter. Men veldig greit for meg for jeg får selvfølgelig se lille nurket hver gang og de måler forklarer og styrer så det er morrooo [:D]
Hvis ikke jeg husker helt feil så har du en liten en fra før? Vet du om de ultralyd apparatene om det går ann til og sette på lyd så jeg kan spørre om jeg får høre om hjertet slå ? Eller vil de kanskje ikke gjøre det så tidlig ?

Neste uke ja, men det er ikke lenge til! [:D][:D] Da har du hvertfall noe og se fram i mot [:)]

huff da, håper d ikke er så smertefult og at d gir seg etter hvert, har selv nesten d samme plagen som deg, om jeg tenker rett...[8|][8|][8|]
men de finner ikke feilen på d da, men antyder på at d kunner være økt utflod i livmoren og hvis de smerten kommer tilbake igjen til helga, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre[&o]

men d e kjempe bra de følger med deg. ikke noe artig å sitter å være bekymret hele tiden, også er ikke d sunt for både deg og baby.
ja jeg har ei jente i fra før[;)][;)]
jeg er litt usikker, men trur d skal være d, men siden man er på ul så pleide dem å slå den av siden dere blir å prater mye om baby og utviklinger, men du kan nå hører med dem. da jeg var på sånn ul så var d ikke lyd på, men d treng d heller ikke, for d var nok for oss å bare fikk sett nurket[:D]
men du ser jo at hjerter slår og de måler jo slaget, så d er jo godt å vite.
men hør med dem, trur d skal gå bra[:D][:D]

Gratulerer med 11 uker [:D][:D][:D][:D]

Gratulerer såååå mye med 11 uker, det er så kjekt [:D]

Jippi for deg :)))))))

tusen takk jenter, hærlig følelser å vite at man er snart 3 mnd[:D]
syns tia har gått så fort...

Gratulerer så masse!!!
kun en bitteliten uke nå[;)]

Back
Topp