Lille_i_M@gen
Glad i forumet
da er d bare en uke igjen til 12 uker, gleder meg ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lucky u som får se d idag da
ORIGINAL: Lille_i_M@gen
så artig ;D
har du hatt en del plager siden du skal på ul nå? håper du grei å slapper av litt.[:)]
også blir d jo koselig å får se nurket igjen, d er så hærliglucky u som får se d idag da
skulle ønsker man får kjøpt en sånn privat ul ting for å ha d hjemme, så man kan sitter å ser på nurket hele tiden[8D][8D][8D] hehe
artig å se når de utvikler seg[:D]
men skal også på ul, men blir ikke før i neste uke, gleder meg jeg også. håper alt er vel med baby[;)]
ORIGINAL: kricam
ORIGINAL: Lille_i_M@gen
så artig ;D
har du hatt en del plager siden du skal på ul nå? håper du grei å slapper av litt.[:)]
også blir d jo koselig å får se nurket igjen, d er så hærliglucky u som får se d idag da
skulle ønsker man får kjøpt en sånn privat ul ting for å ha d hjemme, så man kan sitter å ser på nurket hele tiden[8D][8D][8D] hehe
artig å se når de utvikler seg[:D]
men skal også på ul, men blir ikke før i neste uke, gleder meg jeg også. håper alt er vel med baby[;)]
Ja mye vondt også har jeg en overstimulering som aldri vil gå ned, så det er vell egentlig den gynekologene er mest ivrig etter og holde utkikk etter. Men veldig greit for meg for jeg får selvfølgelig se lille nurket hver gang og de måler forklarer og styrer så det er morrooo [:D]
Hvis ikke jeg husker helt feil så har du en liten en fra før? Vet du om de ultralyd apparatene om det går ann til og sette på lyd så jeg kan spørre om jeg får høre om hjertet slå ? Eller vil de kanskje ikke gjøre det så tidlig ?
Neste uke ja, men det er ikke lenge til! [:D][:D] Da har du hvertfall noe og se fram i mot [:)]