11.mars og tirsdag :-)

Jeg og Leoh gikk en tur til butikken :) deilig vær! 8+ og nesten vindstille.. mangler bare denne sola som alle snakker om :P

Lille mini som koser seg i den lilla voksiposen sin:rolleyes::p

Vedlegg

• 1394547860813.jpg
    1394547860813.jpg
    59,6 KB · Visninger: 14
Jeg og Leoh gikk en tur til butikken :) deilig vær! 8+ og nesten vindstille.. mangler bare denne sola som alle snakker om :P

Åhh,for en liten skjønning :-)
Så ut til at han koste seg :-)

Deilig å gå tur :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Sitter ute i solveggen. Fantastisk. Barna har lekt ute i hele dag,og Wael og jeg har gått tur sammen :-)

Mina og Wael er inne med mamma nå :-)
Akkurar spist kyllinghamburger og pommes frites med salat.. pluss kanelboller tidligere hehe :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Åhh,for en liten skjønning :-)
Så ut til at han koste seg :-)

Deilig å gå tur :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe takk :) så ikke så vondt ut nei :P

Sitter ute i solveggen. Fantastisk. Barna har lekt ute i hele dag,og Wael og jeg har gått tur sammen :-)

Mina og Wael er inne med mamma nå :-)
Akkurar spist kyllinghamburger og pommes frites med salat.. pluss kanelboller tidligere hehe :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

For en koselig dag da:) deilig når barna kan leke ute lenge uten å bli kalde :D og maten/bollene høres kjempe god ut :D mmmmm..

Ååå, så godt han hadde det nedi der da! :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ååå, så godt han hadde det nedi der da! :)

Jaa:) tok sjansen siden han ikke hadde sovet på 4 timer :) ellers er han urolig i vogna.. bortsett fra når vi triller på kjøpesenter å sånt da, for da ligger han der uten skydd og får sett litt mer :)

Jaa:) tok sjansen siden han ikke hadde sovet på 4 timer :) ellers er han urolig i vogna.. bortsett fra når vi triller på kjøpesenter å sånt da, for da ligger han der uten skydd og får sett litt mer :)
Blir jo kjekt når det blir litt mildere i været, så kan du ta den kalesjen og eventuelt bygge han litt opp med et pledd under ryggen så han ser litt mer av verden ;)

Det ble bananmuffins osm jeg skal ha litt sjokoladeglasur på :D
Heldige ungene i morgen :p :p

Blir jo kjekt når det blir litt mildere i været, så kan du ta den kalesjen og eventuelt bygge han litt opp med et pledd under ryggen så han ser litt mer av verden ;)

Ja det blir bedre :) måtte gjøre det ganske tidlig med Liana også.. men kommer nok til å prøve sportsvogna i mai/juni om det ikke er så kaldt.. med tanke på at den er så luftig:) liker ikke kombivogna, den er så stor og tung..hehe

Back
Topp