11 dager igjen til bryllupet...

*Labambie

Forumet er livet
Ja, damer. Det er bare 11 dager til jeg blir fru! Jeg trenger i den anledning deres tips, råd og gode ting nå i den siste tiden. Hva bør jeg gjøre? Hva bør jeg unngå å gjøre? Føler det snart går rundt her... :P

Du bør prøve å slappe av og kose deg med de siste forberedelsene. Bruk folkene rundt deg til det de er verdt og deleger oppgaver til dem. Lykke til!

Du bør slappe av  Håper du er ferdig med det meste av planlegging, og da er det bare å finpusse den siste uka.
Og viktigst av alt; kos deg på den store dagen. Ta deg små pauser der du suger innover deg dagen. Ikke stress rundt, det er ikke dagen for slikt. Og gi f**n i om ikke alt blir heeeeelt som planlagt. Det er store muligheter til at du er den eneste som legger merke til at noe er "feil" om så skulle skje.

Grattis!
 emoticon

Fant du deg puppeholder btw?

AnaBanana skrev:
Fant du deg puppeholder btw?

Neeeh. Eller ikke sånn jeg lette etter, men jeg fant da noe å putte jura i... ;-)

du kan alltids hjelpe meg med å bli ferdig til vår bryllupsfest?

11 dager igjen her også, og jeg har en haug av ting som skal gjøres...

Bruke tida til å se over alt..

Lage liste over ting som er klart, ting som må fikses osv :D

Lage en liste til selve dagen, hva som skal skje i hvilken rekkefølge og hva du må huske osv. Gå gjennom dagen mentalt. Er først når jeg lager lister og går og tenker på de et par dager at jeg oppdager om noe mangler eller noe må gjøres ;)

Bordkort, bordkart, er det skrevet og gjort klart? Sånne program til evt kirke og til selve festen..
Alt i boks med forlovere, toastmaster og serveringspersonal. Hjelper ofte å ta en siste snakk og gå igjennom alt så det ikke blir misforståelser :D

Vi hadde mange som leverte inn pakker dagen før bryllupet, så var nede på lokalet og åpna de og kikka og stilte de klare på gavebordet :P

Nyt de siste dagen, slipp ut magen, senk skuldra og kos deg :D

aiiii så koselig dere! gratulerer så mye på forhånd! både deg labambie og Dollface.
den tiden er vel mest stressende nå, så prøv så godt du kan å slappe av, kose deg. Spa hjalp masse hos meg :p tok det 3 dager før, for jeg ble så rastløs:O masse lykke til!!

Vi giftet oss på lørdag.. Vet ikke om jeg kan komme med spesifikke råd men du må bare sende en melding hvis du lurer på noe.. hehe...

Husk at vi er da noen her som har tilbudt oss å hjelpe deg da!  Og om det er noe du vil ha fått gjort på f.eks ettermiddagen, så tar jeg gjerne med snuppelure hjem fra bhg!  Det er jo noe av det første snuppene våre snakker om når de treffes i bhg hver bidige dag, om at de skal være med hverandre hjem! emoticon  så skal vi jo handle en dag og!  Har du funnet kjole til snuppelura da?

Back
Topp