11.august

Hallo :)
Hermine hadde også første dag i bhg idag etter 7 uker ferie. Mannen hadde planlagt å være der hele dagen sammen med henne og ta henne med hjem for å sove etter lunsj...vi forventet en usikker unge som ikke ville tørre å gå inn engang...DER tok vi feil! :D
Hun labba rett inn på avdelinga, tok av seg sekken og viste frem til den ansatte (som er ny) "se æ har sekken på, og nu tok æ den bare af" sa hun til henne. Tok av seg skoene og begynte å pakke klær ut av sekken og ned i kurven sin mens skravla gikk i ett :p

Mannen gikk hjem i utetida, jeg var jo der på jobb. Gikk fint veldig lenge men så fikk hun litt panikk da de små barna satte seg i ring rundt henne :p Satte henne bare i gang ved sklia og da herja hun villmann sammen med de store barna :D

...da mannen hentet henne kl 12 sa hun bare "nei pappa, ikke hjem, skal sove på madrass med sutt og go nu!" Så mannen måtte gå hjem igjen og hente henne kl 14.30 :p

Herlig! :)

Koselig med barnehage da!
E var også der med meg i dag. Det gikk veldig fint.
Vi var der fra 9.30 til ca kl 12, og nå sovnet han på sofaen gitt
Vis vedlegget 72271
Nå skal jeg spise lunch og ta en kaffe og se om jeg rekker litt rydding mens han sover :)

Surfer mobilt!
Han likte seg der ja? :)
Så bra!

Søtingen der han ligger og sover!

Hermine hadde også første dag i bhg idag etter 7 uker ferie. Mannen hadde planlagt å være der hele dagen sammen med henne og ta henne med hjem for å sove etter lunsj...vi forventet en usikker unge som ikke ville tørre å gå inn engang...DER tok vi feil! :D
Hun labba rett inn på avdelinga, tok av seg sekken og viste frem til den ansatte (som er ny) "se æ har sekken på, og nu tok æ den bare af" sa hun til henne. Tok av seg skoene og begynte å pakke klær ut av sekken og ned i kurven sin mens skravla gikk i ett :p

Mannen gikk hjem i utetida, jeg var jo der på jobb. Gikk fint veldig lenge men så fikk hun litt panikk da de små barna satte seg i ring rundt henne :p Satte henne bare i gang ved sklia og da herja hun villmann sammen med de store barna :D

...da mannen hentet henne kl 12 sa hun bare "nei pappa, ikke hjem, skal sove på madrass med sutt og go nu!" Så mannen måtte gå hjem igjen og hente henne kl 14.30 :p

Fantastisk start etter ferien :D :D

Han likte seg der ja? :)
Så bra!

Søtingen der han ligger og sover!

Ja han likte seg godt. Med så mange leker er jo det klart :p
Han snakket om toget her hjemme i ettermiddag, som han lekte masse med :D
Spent på morgendagen :D

Vært i barnehagen og det var kun 2 andre nye. De andre starter i september :-)
Kun 3 andre fra før der. Så det var deilig. De hadde det så gøy, og Wael fikk seg en "venn" :-)
Skal Være fra 9.30-11 i morgen :-)

Hvordan har det gått med deres barn idag? :-)

Khalid er å bestiller pizza, tar med hjem. Godt med det idag :-D

Fikk sms om at tlf min har kommet, må hjem å hente passet mitt. Førerkort er ikke gyldig her. Teit. For jeg står rett ved posten. .

Hva driver dere med? :-D

Legger ut bilder av ungene etterpå. Tatt med iPaden Før vi dro:-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Så bra at det gikk så fint :) Flott å begynne når det er så rolig da! Var bare 5 barn på Hermines avdeling idag, tror det var veldig fint for henne :)

Fantastisk start etter ferien :D :D
Ja det var utrolig deilig! Spesielt siden våren var så tøff for henne. Men tydelig at hun ennå strever litt ute, kjekt at jeg er der hele uken da. Så får jeg vist de ansatte at hun må igangsettes i lek ute, og gjerne følges litt en stund. Fort at de voksne blir stående og prate mens de barna som ikke kommer inn i leken blir gående og "surre".

Ja han likte seg godt. Med så mange leker er jo det klart :p
Han snakket om toget her hjemme i ettermiddag, som han lekte masse med :D
Spent på morgendagen :D
Var han bare inne og lekte idag da?

Om han ikke vil at du skal gå i morgen så får du bare sette deg i en krok og late som om du ikke er der. Det var iallfall nok for Hermine idag ;) :p

Var han bare inne og lekte idag da?

Om han ikke vil at du skal gå i morgen så får du bare sette deg i en krok og late som om du ikke er der. Det var iallfall nok for Hermine idag ;) :p

Nei ikke noe ute i dag, greit å bli kjent med det som er inne først og det er lettere å bli kjent med de nærmeste voksne inne på avdelingen enn ute hvor alle de andre også er =)

Haha må le av Hermine med sekken :-D :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei ikke noe ute i dag, greit å bli kjent med det som er inne først og det er lettere å bli kjent med de nærmeste voksne inne på avdelingen enn ute hvor alle de andre også er =)
Enig i det!
Var de andre barna på avdelingen også inne da?

Forresten, har bestilt bag til Versa idag :eek: :p Den var på 70% rabatt, så mannen mente det var FOR galt å ikke slå til nå. Spesielt siden Versa skulle gå ut.

God kveld jenter :)

Ser at barna har hatt en fin start i barnehagen idag:D og det er jo super! :)

Liana gråt heller ikke idag :) hadde forklart hun at hun skulle i barnehagen og at favoritt-ansatte var der idag! Nå har dem fri i 2 dager igjen pga planl.dager!

Ellers har dagen gått til det vanlige, og jentene sover:) Leoh skal straks få flaske og legge seg han å;)

Ønsker dere en fin kveld videre!

Enig i det!
Var de andre barna på avdelingen også inne da?

Forresten, har bestilt bag til Versa idag :eek: :p Den var på 70% rabatt, så mannen mente det var FOR galt å ikke slå til nå. Spesielt siden Versa skulle gå ut.

De var litt inne, litt ute og to av de minste sov allerede da vi kom og våknet etter en liten lur. =) Det var hele tiden noen andre barn inne, og de som også er rundt 2 år satt vi og spiste med :D
Gjorde dere?! Hehe - så moro!! Skal den ut av produksjon??

De var litt inne, litt ute og to av de minste sov allerede da vi kom og våknet etter en liten lur. =) Det var hele tiden noen andre barn inne, og de som også er rundt 2 år satt vi og spiste med :D
Gjorde dere?! Hehe - så moro!! Skal den ut av produksjon??
Ja de sa så på Barnas Hus da jeg lette etter det snacksbrettet, at de ikke fikk inn mer til Versa siden den var på tur ut :confused: Uansett så er det like så greit å kjøpe bag nå til 400kr enn å betale 1500kr om 1-2 år ;)

Ja de sa så på Barnas Hus da jeg lette etter det snacksbrettet, at de ikke fikk inn mer til Versa siden den var på tur ut :confused: Uansett så er det like så greit å kjøpe bag nå til 400kr enn å betale 1500kr om 1-2 år ;)

Ja ikke sant! :D
Så rart at den skal ut. Ingen av de andre eldre modellene til Babyjogger har gått ut, de har bare laget nye, og denne får jo så mye skryt :o

Ja ikke sant! :D
Så rart at den skal ut. Ingen av de andre eldre modellene til Babyjogger har gått ut, de har bare laget nye, og denne får jo så mye skryt :o
Ja, ikke vet jeg...kan jo hende at de tok feil. De har jo iallfall fått ny logo!

Men grei deal å få den baggen for 400kr istedet for 1500kr! :D ...håper bare det blir flere barn da :p Hvis ikke får vi selge hele rukkelet!

Ja, ikke vet jeg...kan jo hende at de tok feil. De har jo iallfall fått ny logo!

Men grei deal å få den baggen for 400kr istedet for 1500kr! :D ...håper bare det blir flere barn da :p Hvis ikke får vi selge hele rukkelet!

Dere får helt sikkert bruk for den :D :D
Jeg sendte mail til Babyjogger jeg - ble så nysgjerrig :p

Back
Topp