11.august

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Vært i barnehagen og det var kun 2 andre nye. De andre starter i september :-)
Kun 3 andre fra før der. Så det var deilig. De hadde det så gøy, og Wael fikk seg en "venn" :-)
Skal Være fra 9.30-11 i morgen :-)

Hvordan har det gått med deres barn idag? :-)

Khalid er å bestiller pizza, tar med hjem. Godt med det idag :-D

Fikk sms om at tlf min har kommet, må hjem å hente passet mitt. Førerkort er ikke gyldig her. Teit. For jeg står rett ved posten. .

Hva driver dere med? :-D

Legger ut bilder av ungene etterpå. Tatt med iPaden Før vi dro:-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hallo :)
Koselig med barnehage da!
E var også der med meg i dag. Det gikk veldig fint.
Vi var der fra 9.30 til ca kl 12, og nå sovnet han på sofaen gitt
ImageUploadedByBV Forum1407753226.347555.jpg
Nå skal jeg spise lunch og ta en kaffe og se om jeg rekker litt rydding mens han sover :)

Surfer mobilt!

God dag!
Så bra at det har gått fint med oppstart for både Eskil, Mina og Wael. Er veldig spent på egen tilvenning neste uke. Gleder oss!:)

Jeg våkna av at vesla gråt 05.30 i dag. Hun var kjølig og fikk komme inn i storsenga, hvor hun sovna igjen - heldigvis. Mannen er tilbake på jobb og vi har vært på besøk hos dm en tur. Må få tida til å gå. Jeg KLØR i fingrene etter å få stipendet og til å få handla inn til bhg.start.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God dag!
Så bra at det har gått fint med oppstart for både Eskil, Mina og Wael. Er veldig spent på egen tilvenning neste uke. Gleder oss!:)

Jeg våkna av at vesla gråt 05.30 i dag. Hun var kjølig og fikk komme inn i storsenga, hvor hun sovna igjen - heldigvis. Mannen er tilbake på jobb og vi har vært på besøk hos dm en tur. Må få tida til å gå. Jeg KLØR i fingrene etter å få stipendet og til å få handla inn til bhg.start.:p

Håper tilvenning går bra med Jenny!
Spent på om jeg skal gå litt fra E i morgen, eller om vi venter til neste uke. Denne uken blir bare to dager i barnehagen, siden han har fri onsdag og fredag. Torsdag og fredag er det planleggingsdager både i bhg og på sfo, så vi får langhelg!
Blir tre dager i bhg i neste uke, jeg håper ting går greit da siden jeg begynner med full studieuke uken deretter!

Håper tilvenning går bra med Jenny!
Spent på om jeg skal gå litt fra E i morgen, eller om vi venter til neste uke. Denne uken blir bare to dager i barnehagen, siden han har fri onsdag og fredag. Torsdag og fredag er det planleggingsdager både i bhg og på sfo, så vi får langhelg!
Blir tre dager i bhg i neste uke, jeg håper ting går greit da siden jeg begynner med full studieuke uken deretter!
Tror egentlig det kommer til å gå bra. Både jeg og Jona blir med første dagen, så det blir kjekt.:)
Godt med langhelg og kvalitetstid før skolestart og hverdagen tar til for fullt.:)

Tror egentlig det kommer til å gå bra. Både jeg og Jona blir med første dagen, så det blir kjekt.:)
Godt med langhelg og kvalitetstid før skolestart og hverdagen tar til for fullt.:)

Ja det går nok fint :D
Jeg tror kanskje jeg kunne våget meg til å gå fra Lillebror litt allerede i dag, men det var jo mer som en besøksdag, og helt uaktuelt å gå fra han første dagen.
Så får vi se imorgen. Om han blir helt fra seg blir jeg værende, så prøver vi igjen på mandag :)

Ja det går nok fint :D
Jeg tror kanskje jeg kunne våget meg til å gå fra Lillebror litt allerede i dag, men det var jo mer som en besøksdag, og helt uaktuelt å gå fra han første dagen.
Så får vi se imorgen. Om han blir helt fra seg blir jeg værende, så prøver vi igjen på mandag :)
Jeg tenker også å rusle meg en liten tur på dag 2, og om det får fint (noe jeg tror det gjør), får hun være der alene og heller bli henta tidligere. Meeeen det tar vi som det kommer.;)

Jeg tenker også å rusle meg en liten tur på dag 2, og om det får fint (noe jeg tror det gjør), får hun være der alene og heller bli henta tidligere. Meeeen det tar vi som det kommer.;)

Ja, man må bare se det an.
Jeg har veldig dårlig erfaring med å gå fra et gråtende lite barn. Det har ikke gitt seg etter at jeg har gått, og det hang i veldig lenge etter barnehagestart, desverre. Så denne gangen er jeg veldig klar på hva jeg ønsker for OSS, om det skulle vise seg at det blir vanskelig for Lillebror :)

Ja, man må bare se det an.
Jeg har veldig dårlig erfaring med å gå fra et gråtende lite barn. Det har ikke gitt seg etter at jeg har gått, og det hang i veldig lenge etter barnehagestart, desverre. Så denne gangen er jeg veldig klar på hva jeg ønsker for OSS, om det skulle vise seg at det blir vanskelig for Lillebror :)
Skjønner jeg veldig godt!♡
Men Eskil er eldre enn hva T var ved barnehagestart, ikke sant?

Vi har enda ikke opplevd at Jenny har grått eller vært lei seg når vi har overlatt henne til dm, besteforeldre eller onkelen, så jeg har en god magefølelse ang bhg.start. Om hun skulle finne det trasig, så går jeg ikke fra henne med det første, nei.;)

Hvordan er det med varmmat i bhg deres?

Skjønner jeg veldig godt!♡
Men Eskil er eldre enn hva T var ved barnehagestart, ikke sant?

Vi har enda ikke opplevd at Jenny har grått eller vært lei seg når vi har overlatt henne til dm, besteforeldre eller onkelen, så jeg har en god magefølelse ang bhg.start. Om hun skulle finne det trasig, så går jeg ikke fra henne med det første, nei.;)

Hvordan er det med varmmat i bhg deres?

Ja, T var ikke fult 10 måneder engang. Bitteliten!! :)
Barnehagen vår er (i mine øyne) veldig flinke på mat. De har varm mat 2-3 dager i uken og gjerne grøt en dag i tillegg eller restemat på slutten av uken. De lager alt fra bunnen av og bruker mye fisk. REN fisk, ikke bare fiskepinner, fiskekaker osv.
De lager også mye som vi ikke har tenkt på hjemme. Linsesupper f.eks, det er de veldig gode på =)
Vi betaler ganske mye i matpenger da, så jeg hadde blitt litt skuffet om ungene ikke hadde fått igjen for det :p

Bare bebisen jo! Godt at dere har bedre "tid" denne gangen.:)
Er T spent før skolestart da? Og hvordan trives han på sfo?

Liten baby ja, selvom han gikk uken etter oppstart.
Men altfor liten i mine øyne :)

Nå sovnet minsten etter endel turning i storsengen med meg :-p
Vi rakk en tur ut mellom middag og kveldsmat, da tror jeg han ble litt gira :)
Nå blir det strikking og tv på meg :)
Hva skal dere?

Surfer mobilt!

Fie ha sin første dag i barnehagen i dag etter ferien :) eg va sekker på at det sku bi skriking...men det vart det ikje :D
Når vi kom tell barnehagen og eg slæpt ho ut av biln, så veknk ho hade tell biln, og jr den et lite suss :P

Så når vi kjæm inn, så bi ho sååå gla førr å sjå ynglingsbarnehage tanta som tok imot ho :) Eg pakka på plass byttekleia, bleie og litt sånt...så sku eg fær, eg fækk no ein kos og suss, så venk ho bære å sei "hade mamma" så det va vest arti å få begynn i barnehagen igjen :D så fornøyd over at ho trives så godt :)

Ellers så sku eg egntle vask bade i dag....meeeen det vart utsatt pga fint ver ;)

Takk og i like måte :) har ikke rukket å skrive før nå.. gikk alt bra med Eskil? Hvor lenge var dere der? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det gikk veldig bra, vi var der fra 9.30 til litt over kl 12. Da var han klar for å gå hjem og sove :D

Så fint å høre :-D
Hvordan blir dagen i morgen.? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi skal komme i 9-tiden i morgen. Om han virker komfortabel med at jeg går hjem en tur gjør vi det, så kan han sove luren sin der før jeg henter han. Men om han ikke er klar for det er jeg bare sammen med han der til han skal sove, så drar vi hjem sammen som i dag :)

Back
Topp