11/10 lørdag :-)

God morgen!
Spennende å sove i nye huset i natt da. Håper dere trives der! Har Khalid begynt å jobbe?

Her var det en fin natt, og begge barna sov til 07.45. Jeg er trøtt som ei kråke for jeg var på jentekveld i går, men litt kaffe fikser nok den saken ;) i kveld skal vi på surpriseparty hos naboen. Blir koselig.

Nå skal jeg dusje og ordne meg, så må vi prøve å gå en skogstur etterpå. Fint vær ser det ut til.
 
Lennypenny: så spennende med den første overnattingen i det nye huset:D Gratulerer med med nytt hus:D like trøtt i trynet her og;) selvom jeg sov fra 21.30 til 07.30;)
 
God morgen!
Spennende å sove i nye huset i natt da. Håper dere trives der! Har Khalid begynt å jobbe?

Her var det en fin natt, og begge barna sov til 07.45. Jeg er trøtt som ei kråke for jeg var på jentekveld i går, men litt kaffe fikser nok den saken ;) i kveld skal vi på surpriseparty hos naboen. Blir koselig.

Nå skal jeg dusje og ordne meg, så må vi prøve å gå en skogstur etterpå. Fint vær ser det ut til.

Så moro med surprise party ikveld;)
Så deilig med en god natts søvn:D
Alltid godt med frisk luft og en gåtur i skogen, er så fint med alle høst fargene nå:):)
 
Emmeth har sovet godt i natt, våknet kun en gang:) jeg sov fra 21.30 til 07.30, så sovet mye;) Fortsatt trøtt, men sovet for mye tenker jeg:p Vi skal ut i hagen litt seinere og pakke vekk ute møbler og gi fuglene mat:) vært - grader i natt, så var kun 18 grader da vi sto opp. Nå er det 21 grader og full fyr i ovn:) Knallblå himmel og sol, så været lover godt:)
 
God morgen!

Minusgrader her også, og frost på takene og i gresset. Men strålende sol, så skikkelig fint!

Hermine har sovet godt fra 19.30-07.30 :) Holder på å dytte i henne en brødskive før hun skal på lekeland med tante og bestemor.

Jeg skal jobbe med oppgaven idag. Har fint lite lyst men må bare henge i nå for å bli ferdig på tre uker.
 
Oi! Minusgrader altså? Hadde jo sommertemperaturer her forrige helg!
 
Så skravlete dere var på morgenen i dag :)
Minsten var urolig i natt. Og mannen fikk ikke roet han. Helt sikkert rart at han er så mye borte om dagen, så jeg tok over og sovnet med Lillebror i storsengen på barnerommet.
T og mannen sover enda, her nede er det fyring, kaffe og barne-tv :)
Aner ikke hva vi skal i dag
Egentlig veldig godt.
En bytur kanskje, begge gutta trenger flere ullsokker. Og ullsåler til docksene. Ikke like kaldt som i Tromsø her :p 5 grader nå!
 
God morgen!

Minusgrader her også, og frost på takene og i gresset. Men strålende sol, så skikkelig fint!

Hermine har sovet godt fra 19.30-07.30 :) Holder på å dytte i henne en brødskive før hun skal på lekeland med tante og bestemor.

Jeg skal jobbe med oppgaven idag. Har fint lite lyst men må bare henge i nå for å bli ferdig på tre uker.
Lykke til med jobbing i dag :)
 
Lennypenny: blir spennede å sove der for første gang :D jeg sover alltid dårlig på nye plasser :p


Bébbe: så "lenge" barna dine sover da :D deilig! Kos deg masse med idag (å) :p:D


Mammatil2..: å så godt at han sov så bra inatt :D hvordan går det med han i bhg nå? Fyrer hver morgen vi å:D så koselig og en god varme :) kos dere med tur idag!


Marian87: blir sikkert kjempegøy på lekeland:) skulle så ønske det var sånt i nærheten her!.. Lykke til med oppgaven :) flink er du!


Fru H: godt å ikke ha dagene fulle av planer :) skulle hatt ullsåler til jentene jeg å egentlig.. får se om det er å få tak i her :) er så koselig med fyring :D
 
God dag!
En litt bedre natt enn de siste dagene her :) måtte kose Leoh 2 ganger bare. Ellers har jeg fått badet Leoh idag, ser ut til at den lille frykten hans endelig begynner å bli bedre :D også har jeg vasket på badet og satt på klesvask! Nå ser vi på frost, og prøver å få Leoh til å sove litt :) formen hans er mye mye bedre idag:D ellers har vi ikke noen planer ;)

Håper dere får en fin dag <3
 
Så skravlete dere var på morgenen i dag :)
Minsten var urolig i natt. Og mannen fikk ikke roet han. Helt sikkert rart at han er så mye borte om dagen, så jeg tok over og sovnet med Lillebror i storsengen på barnerommet.
T og mannen sover enda, her nede er det fyring, kaffe og barne-tv :)
Aner ikke hva vi skal i dag
Egentlig veldig godt.
En bytur kanskje, begge gutta trenger flere ullsokker. Og ullsåler til docksene. Ikke like kaldt som i Tromsø her :p 5 grader nå!
Var det ikke ullsåler i dockbootsene? :p
 
Hvor fort kan de små vokse noen cm? Den rosa parkdressen i 86 passa så fint i forrige uke mens denne uken var den plutselig for kort mellom hals og skritt :eek: :p Muligens pga tykt mellomlag da! Men hadde denne ReimaTec dressen liggende på lur. Kjøpte den i vår da jeg trodde hun trengte 92 :p 200kr og omtrent ubrukt! Helt tynt foret så perfekt nå når det er 0+/- sol og ingen snø :)

ImageUploadedByBV Forum1413017268.949306.jpg
 
Hvor fort kan de små vokse noen cm? Den rosa parkdressen i 86 passa så fint i forrige uke mens denne uken var den plutselig for kort mellom hals og skritt :eek: :p Muligens pga tykt mellomlag da! Men hadde denne ReimaTec dressen liggende på lur. Kjøpte den i vår da jeg trodde hun trengte 92 :p 200kr og omtrent ubrukt! Helt tynt foret så perfekt nå når det er 0+/- sol og ingen snø :)

Vis vedlegget 82506

For ei herlig lita solstråle:rolleyes::D
 
Back
Topp