11+0 idag

Mrs happy

Forelsket i forumet
♡ Maibarna ♡
Bare en uke igjen til fullgåtte 12! Selv om vi hørte hjerte slo forrige uke Klarer jeg nok ikke slippe jubelen løs før jeg ser en liten sprelle på ul neste torsdag!:).

Føler symptomene stort sett er der men mye svakere.. Dvd formen er bedre, men skaper jo bekymring da jeg mistet på dette tidspukt ifjor. Kroppen føles ikke i nærheten som da, så prøver fortelle meg at det er bra..
1 nevøs uke igjen!!

Kjenner meg igjen i bekymringene dine. Ligger en dag bak deg og skal også på ul neste torsdag.
Formen er bedre her også, men det tror jeg er veldig vanlig når det går mot slutten på 1. trimester :)

Gratulerer med 11 uker :)

Gratulerer med 11 uker! Jeg er der på mandag og forstår deg så godt. Var på ul uke 9 og alt var fint, men er fremdeles litt redd for at det skal gå gale (har hatt IVF og allerede mistet en av to). Skal igjen på mandag. Krysser fingrene for at alt er fint da! Er nok ganske vanlig å bli litt bedre nå. Sist var jeg helt fin uke 10 og var sikker på jeg hadde mistet. Men fikk sett en sprell levende baby som nå er 2 år. Lykke til :)

Mista litt symptomer første gang også, og hun blir snart 4;). Av hva jeg husker fra da minner denne gang mer om førstegang enn da jeg mistet, så det er jo bra:)

Back
Topp