?

x1xMiss.H

Flørter med forumet
Tok en cb digital igår, og den viste det samme som sist lørdag; 1-2 uker..... hvorfor viste den ikke 2-3 igår?
tok den på ettermiddagsurin.

huff, tenk hvis d er noe gale...... [:(]

hmmm, vet ikke. aldri tatt sånn test, så vet ikke hvordan den fungerer.
men går det ikke ann å dra til legen å fått tatt blodprøve for å måle hcg verdien?

ikke tenk så sinnsykt mye på det med ukene, det kan hende at du har regnet ut litt feil, og 2-3 kommer ikke før i morgen ell noe sånn... ;)

om du er bekymret så ta kontakt med en lege, og få tatt en hCG stigningstest...

jo jeg skulle kanskje gjort det... har time om en uke, neste mandag.. da er det liksom første legetime.
har enda en sånn digital liggende, tar den ut i uken... håper bare at alt er bra med klumpen min.... [:(]

og takk for svar! :)

prøv å tenk positivt[:)]
kjedelig å gå å uroe seg hele tiden[:)]

ja jeg prøver å være positiv, er så glad jeg har de samme symptomene enda! det er litt betryggende! puppene sprenger på, kjempevonde! og det strekker i magen, så håper og tror at da er alt bra [:)]

De cb testene er ikke alltid helt til å stole på;). Har hørt flere som har problemer med dem. Pluss at hcg nivået varierer fra person til person. Noen produserer sent, og siden cb-ene er programert til å vise x antall uker ved y nivå hcg, så kan det lett bli feil=).

Vet du...Opplevde det samme med den uke saken...Tok en og trodde den skulle vise 2-3, men dukket opp 1-2 i stedet...Ventet noen dager til og så dukket 2-3 både med morgen og ettermiddag...

Synes i grunn CB skal ta den vekk for det fører jo bare stress med de...Fint å komme med, men veldig upraktisk..Holder masse med at det stå gravid på den...

ja sant det, har aldri prøvd de før, men er bekymra nå..
nå ser jeg at d har kommet en dråpe blod i trusen... :(

I går var det helt lyserosa utflod.. så nå sitter jeg her, gråtkvalt. det er vel over nå. faen

ikke ta sorgene på forskudd[:)]
veldig normalt at man har farge på utfloden og blør..
om du ikke har smerter eller det er masse blod med klumper, kan det være veldig uskyldig.
skal krysse fingene for at det er uskyldig jeg[:)]

hmmz, han ha gått galt...men kan og gå bra... skjønner d er vanskeligå tenke positivt...[&o] jeg er av den negative sorten selv... så skjønner hva du føler nå.... jeg tør ikke ta nye tester... livredd for hva de vil vise.... så... ikke ta flere tester.... det er bare tuuull... krysser fingrene for deg!![:)]

hååååper alt er bra... har ikke noe smerter, bare den strekk følelsen nedentil. den har jeg hatt hele tiden nå.
har en cb digital igjen, men skal prøve å vente noen dager før jeg tar den...

tenker bare negativt nå [:(] tusen takk for svar, får bare krysse fingre og tær for at alt er bra!

Back
Topp