!!!!!!!!!!!!!

[:D]ååårh, herrlig så kjekt!! jeg og VIIIIIIIL!!!! [:D][:D]

ORIGINAL: PerLå

Egentlig jeg å, hehe [:D]

ORIGINAL: BlessItBe

det eneste som holder meg tilbake er at TR ikke har kommet enda [:(] hva med deg? men håper virkelig på en 2011 baby [;)][;)]

ORIGINAL: BlessItBe

det eneste som holder meg tilbake er at TR ikke har kommet enda [:(] hva med deg? men håper virkelig på en 2011 baby [;)][;)]

TR kom 14 dager over tia den[8D] Var litt svett en periode da ja. For er litt sånn usikker om vi vil ha 2 tete, sambo er mest gira[8D]

Modig må jeg si... [:D]
Jeg hadde nok ikke klart en til nå.. mer enn nok å henge fingrene i. to uker alene me barn og to hunder. tviler på jeg hadde klart en til med det første.

ORIGINAL: Bella_Blid

Modig må jeg si... [:D]
Jeg hadde nok ikke klart en til nå.. mer enn nok å henge fingrene i. to uker alene me barn og to hunder. tviler på jeg hadde klart en til med det første.

Ja, 3 tette er kjempe tøft [:)] Men alt går om man bare må få det til vil ejg ro[:D]

Gratulerer!

Kjenner eg blir misunnelig!!!! hadde det ikkje vært for at eg var så dårlig på slutten av svangerskapet,
så skulle eg gladelig knalla på med nr 2 med engang!!!

BlessitBe: målet vår får bli å havne i samme terminforum med nr 2!

Gratulerer så kjempe masse altså. Kjenner det kribler litt i mine egne eggstokker nå ja!

Blir faktisk 3 tette det der da...feb08, des09 og jan11...

Gratulerer så masse masse [:D]

Gratulerer, [:)]
håper vedkommende syns det er greit at det "sladres" [8|]

(personlig ville jeg nok ha sagt det selv nemlig[;)])

Gratulerer så mye ja![:)]

Ååååh, så koselig [:)] Gratulerer masse da! [:)]

..men har du tenkt over om hun kanskje ville sagt det selv helst? Jeg hadde blitt kjempeskuffa om noen tilfeldigvis kom over en sånn nyhet og spredte den før meg på mine vegne [&:] Men gjort er gjort, ingenting å gjøre med det nå! [:)] Og det var jo en kjempekoselig nyhet [:)]

ORIGINAL: superpia

Ååååh, så koselig [:)] Gratulerer masse da! [:)]

..men har du tenkt over om hun kanskje ville sagt det selv helst? Jeg hadde blitt kjempeskuffa om noen tilfeldigvis kom over en sånn nyhet og spredte den før meg på mine vegne [&:] Men gjort er gjort, ingenting å gjøre med det nå! [:)] Og det var jo en kjempekoselig nyhet [:)]

Signerer begge deler, gratulerer og at det virker som hun vil si det selv og holde det hemmelig en stund.
Men kanskje det er greit?

HVEM???[:D][8|][8D]Har ikke fått med meg det jeg...

ORIGINAL: pamelahjørdis83

HVEM???[:D][8|][8D]Har ikke fått med meg det jeg...

[8|][8|]

ORIGINAL: Miss Gilmore

HVEM er preggis?! Er det BlesItBe eller?

Nei, ikke henne. Hun sier det nok selv hun som er det  når hun er klar for det [:)]

Back
Topp