.

lille iskaffe

Forumet er livet
.

hehe søtt, sånt ansikt fikk snuppa også når ho smakte på grønnsakspure [8D]

Akkurat samme reaksjonen her også... Blir nok bare grøt og pupp en stund til[:D]

Hehe, snuppa mi elsker middagsglassene.[:D]
Ser du har magic cup fra avent. Den har vi også, men hun skjønner ikke at hun må suge på tuten, så jeg har tatt bort den plastikkdingsen under, sånn at det renner fritt. Har du også gjort det?[:)]

ORIGINAL: Mamelene

Ser du har magic cup fra avent. Den har vi også, men hun skjønner ikke at hun må suge på tuten, så jeg har tatt bort den plastikkdingsen under, sånn at det renner fritt. Har du også gjort det?[:)]

Nei den er i.Denne jenta suger seg fast[:D] men måtte ta den ut med storesøster for hun ville ikke suge på den.

ORIGINAL: lille iskaffe

Nei den er i.Denne jenta suger seg fast[:D] men måtte ta den ut med storesøster for hun ville ikke suge på den.

Det blir jo så mye søl uten den dingsen.[8D] Brukte storesøster aldri den? Eller var det bare i begynnelsen hun ikke greide å suge på den?[:)]

ORIGINAL: lille iskaffe

Det blir jo så mye søl uten den dingsen.[8D] Brukte storesøster aldri den? Eller var det bare i begynnelsen hun ikke greide å suge på den?[:)]

nei hun hadde aldri i den, men hun har hatt for stramt tungebånd, ble klipt i fjor så kan hende det er defor hun ikke klarte å suge på den.

Hihi, det samme ansiktsutrykket fikk vi av snuppa da vi prøvde potetmos. Fulgt av et fantastisk morsomt grøss![:D]

Back
Topp