lille iskaffe
Forumet er livet
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamelene
Hehe, snuppa mi elsker middagsglassene.[:D]
Ser du har magic cup fra avent. Den har vi også, men hun skjønner ikke at hun må suge på tuten, så jeg har tatt bort den plastikkdingsen under, sånn at det renner fritt. Har du også gjort det?[:)]
ORIGINAL: lille iskaffe
Ser du har magic cup fra avent. Den har vi også, men hun skjønner ikke at hun må suge på tuten, så jeg har tatt bort den plastikkdingsen under, sånn at det renner fritt. Har du også gjort det?[:)]
Nei den er i.Denne jenta suger seg fast[:D] men måtte ta den ut med storesøster for hun ville ikke suge på den.
ORIGINAL: lille iskaffe
Nei den er i.Denne jenta suger seg fast[:D] men måtte ta den ut med storesøster for hun ville ikke suge på den.
Det blir jo så mye søl uten den dingsen.[8D] Brukte storesøster aldri den? Eller var det bare i begynnelsen hun ikke greide å suge på den?[:)]