:)

lille ellevill

Betatt av forumet
Da var jeg færdig med emneoppgavene mine!!
Skrev dem færdi og leverte dem i går! Leverte den siste paprikopien i dag. Det er så deilig, har drevet på å stresset med at di ikke kom til å bli færdi før tulla kom til verden! Men nå er jeg færdi! Har tilogmed fått strikket sokkene hennes, så di ligger klar til montering! Så har jeg bynt me luen i dag [:)]

Nå kan hun bare komme! Hvor bestiller jeg fødsel til helgen?
Nå skal jeg (endelig) nyte siste del av graviditeten min, og vente på at tulla er klar for å komme ut.. Har hatt masse menssmerter de siste dagene, så håper at hun ikke skal vente så veldig lenge!

Deilig å være ferdig! Jeg hadde eksamen på mandag, så kjenner følelsen[:)] Satser på vi føder snart da[:)]

så deilig det må være å være ferdig:) husker min siste eksamen før jul, utrolig herlig å bli ferdig:)

kos deg masse resten av svangerskapet:) er ikke lenge igjen nå:)

Grattis med fullført emneoppg. [:)] Godt med alt som er unnagjort. Selv har jeg vasket halvveis ned kjøkkenet i dag, og laget plass til div. babyting der.

Skulle forresten også gjerne visst hvordan jeg best. fødsel til helgen. Jm som jeg har gått hos fast under hele sv.kapet har vakt i helgen. Hadde vært fint å føde med henne som fødselshjelper [:)]

ORIGINAL: Chisme

så herlig å være ferdig me d da!! [:D] grattis! da er d bare å nyte siste del ja og håpe d skjer noe strax...[;)]

Back
Topp