#

Å kjære vene... du må for all del ikke la henne få beholde den sofaen, hele greia er jo HELT tåpelig!! Snakk om LAT og egosentrisk dame da!

ORIGINAL: smellielli

Fy faen for ei kjerring. Krev tingene dine tilbake!

Hent sofaene dine-de er ikke hennes!!! Hva sier samboeren din til oppførsla hennes da? Stå på, dine ting!!!

si d du sa t oss så kansje ho skjønne d litt mere.. så du slepp å føle dæ "slem"... uansett så sir du bare at du skal ha den når dere fløtter :)

ORIGINAL: Lille Vampyr

Hent sofaene dine-de er ikke hennes!!! Hva sier samboeren din til oppførsla hennes da? Stå på, dine ting!!!

Sign[:)]

Herregud for ei dame! Si til henne at hun får dra ut å kjøpe maken til det du har satt igjen til henne og be henne få det fraktet inn i stua di så er det greit!

Ja hent sofaene DINE! Mannen din er vel sterk å kan hjelpe til med å bære? Hun har abseludt ingenting hun skulle ha sagt! Hadde jeg kjøpt noe for penger som jeg hadde arvet så skulle jeg jo selfølgelig hatt det tilbake! 

Hent de engang hun ikke er hjemme, så kan hun bare ha det så godt!!

Her er en enkel løsning: Slutt å lån henne tingene deres.

Hun bruker jo dere som personlige shoppere på et vis, og da burde dere jo kreve lønn! :P

ORIGINAL: Goth.mummy

Her er en enkel løsning: Slutt å lån henne tingene deres.

Hun bruker jo dere som personlige shoppere på et vis, og da burde dere jo kreve lønn! :P

Sign[:)] Dessuten synes jeg dere bør kreve stue-møblene tilbake[:)]

ORIGINAL: valsbu

Hent sofaen din, det haddde jeg gjort[;)]

Back
Topp