*

uff, må si jeg synes litt synd på deg!!! er slitsomt å føle seg oversett, jeg personlig hadde nok ikke orket det der i lengden, man blir sliten og lei av å ikke ha det bra!!! men har du sagt til han at du vurderer å flytte??? kanskje det er en tanke vekker for han om du "truer" med å flytte, og hvis han ikke bryr seg da,kan det betyr enten at at ikke bryr seg om du flytter ut, eller at han ikke tror at du kommer til å faktisk gjøre det!!! jeg ønsker deg masse lykke til iallefall!!! [:)] klem

*

ORIGINAL: Ju9ta

Må si du er tøff som i d hele tatt orker dette, og har holdt ut så lenge..
Og jeg syns IKKE at du overreagerer på noen måte.

Hadde d vært meg i din situasjon,så hadde jeg nok flytta ut for lenge siden.
Hvor lenge har dere vært sammen da?
Og hvor gammel er sønnen hans?

Syns du skal gjøre d som du føler er best for deg.

Men etter min mening, så hadde d beste for ungene og dere selv hadde kanskje vært om du hadde flytta ut, for på den måten bevare et vennskap for ungene sin skyld.
For så lenge du blir boende der så kan d hende at du bygger deg opp et " hat"-forhold t han på en måte om du skjønner..?
Og d er jo heller ikke bra i lengden så lenge d er barn inn i bildet her.

Jeg tror du vil klare deg mye bedre på egen hånd[:)][:)]

Lykke til med valget ditt[:)]

Huff for en vanskelig situasjon du er i stakkar.. Man skal ikke ha det sånn, du skal nyte den tiden som er nå[&o]

Om det ikke funker å snakke med han, så hadde jeg nok flyttet.. Skjønner det er et vanskelig valg å ta, siden det er barn inn i bildet. Men barna har det bra om du har det bra. Tro meg, de merker at ting ikke er som de skal...selv om de ikke snakker om det.
Du vil nok få det mye bedre alene.

Lykke til med valget ditt[:)]

*

Må si du er tøff som i d hele tatt orker dette, og har holdt ut så lenge..
Og jeg syns IKKE at du overreagerer på noen måte.

Hadde d vært meg i din situasjon,så hadde jeg nok flytta ut for lenge siden.
Hvor lenge har dere vært sammen da?
Og hvor gammel er sønnen hans?

Syns du skal gjøre d som du føler er best for deg.

Men etter min mening, så hadde d beste for ungene og dere selv hadde kanskje vært om du hadde flytta ut, for på den måten bevare et vennskap for ungene sin skyld.
For så lenge du blir boende der så kan d hende at du bygger deg opp et " hat"-forhold t han på en måte om du skjønner..?
Og d er jo heller ikke bra i lengden så lenge d er barn inn i bildet her.

Jeg tror du vil klare deg mye bedre på egen hånd

Lykke til med valget ditt

Sign!

Back
Topp