Mammat4sesser
Gift med forumet
*poff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Gravid_igjen
ORIGINAL: valsbu
Leit å høre at du har det sånn, og jeg vet så alt for godt hvordan du har det...desverre... Menn har en tendens til å ikke tenke konsekvens og kan nok ta ting for gitt alt for ofte. De skjønner ikke alltid alvoret før du faktisk står der med kofferten. Mitt råd er at du følger hjertet ditt. Det kan hende dere har det bedre fra hverandre, om ikke annet så for en liten stund. Det hender jo at menn våkner når de får kniven på strupen.
Jeg ble alene da mine barn var 6 mnd og 3 1/2 år... Vårt forhold var ødelagt lenge før siste fødsel, og jeg hadde det sånn som du beskriver. Etter at han flyttet fikk jeg det sååååå mye bedre, selv om det var tungt å være alene med tre små. Han har angret i alle år etterpå.... Han innså litt for sent hva han mistet...
Nå venter jeg barn nr 4 med min vakre mann som jeg møtte for 4 år siden[:)]
Masse lykke til, tenk på deg selv[;)]
ja,det er ikke noe godt aa ha det slik.. [&:] jeg tror selv at jeg hadde hatt dert mye bedre uten han,for gaar jo bare aa irriterer meg over han og blir sur og gretten.
synes denne situasjonen er veldig vanskelig,i allefall naar det er barn inni bildet. men,naar han har null intr av meg og barna saa maa han jo skjonne at jeg faar nok.. men,han har som sagt alltid rett og jg er bare dum og barnslig hvis je foler det slik. har stengt ting inni meg lenge naa,pga at deet ikke gaar ann aa snakke m han.. blir gaaal snart [&:]