..

Kaysa86

Elsker forumet
...

Takk, ja det hjalp.
Vet at  han ikke kan ta UL på kontoret da, har jo vært der mange ganger. Å har ikke sett noe apparat. hehe
Men ja, han kommer vel til å bestille time, og håper ikke det kommer til å ta så veldig lang tid.

Papirer må jeg ha;)

Ja har hørt at man får UL i uke 18 ca. Men får høre meg legen uansett.

Æsj, jeg som hadde gledet meg til denne timen. Åsså er legen min på påskeferie, og setter inn en vikar. Legen min har ikke sagt NOE til vikaren, om hva timen gjelder. Så når jeg kommer inn vet hverken jeg eller vikaren hva vi skal gjøre. Det er så TYPISK min flaks!!
Fikk istedet ny time onsdag 7.april, da skal vi visst begynne å ta blodprøver, måling av min kropp osv.

Du må kanskje forerede deg på en GU og=)
Ikke noe krevende, men du må legge deg ned på den senga og så kjenner legen med to fingre for å kjenne på livmor og eggstokker og sånt.

Ikke ubehagelig i det hele tatt, men greit å være forberedt på at det kommer=)

vikaren sa at det kom til å ta litt tid, så han satt meg opp på en dobbeltime

ORIGINAL: IngiManathingi

Du må kanskje forerede deg på en GU og=)
Ikke noe krevende, men du må legge deg ned på den senga og så kjenner legen med to fingre for å kjenne på livmor og eggstokker og sånt.

Ikke ubehagelig i det hele tatt, men greit å være forberedt på at det kommer=)

er vel ikke vanlig med gu lenger? jeg gjorde ikke det sist... og skal ikke denne gangen heller..

ORIGINAL: Kaysa86

Tror denne vikaren begynte i forrige uke eller noe.. en kontroll tar jo ikke mer enn 15 min....

ja ikke vet jeg. Men det så ut som om han var like gammel som meg.hehe

ORIGINAL: Lillesnille

ORIGINAL: Kaysa86

Tror denne vikaren begynte i forrige uke eller noe.. en kontroll tar jo ikke mer enn 15 min....

når jeg ringte å fikk time til første kontroll så sa hun at da må jeg nesten få dobbeltime siden det er aller første kontroll.. så tror det er riktig ettersom det er mye å snakke om, skrive og kjekke[:)]
gu er ikke vandlig tror jeg, men man kan jo få det vis man vil[:)]

Tror grunnen til at jeg fikk en dobbeltime, var fordi det kan blir litt venting, tar litt tid hos legen. Åsså har vi jo endel spørsmål. Jeg skal få et sånn helsekort av legen som jeg skal ha med meg overalt, det skal han fylle i osv. Så det kan ta litt tid. + at vi er veldig glade i å prate.hehe[:D]

Back
Topp