1000 ting!

Blanco

Glad i forumet
å gjøre i dag før jeg og min herlige lille familie setter kurs mot Geilo i morgen kl 06-etellerannet. Vaske klær, pakke, rydde leilighet, rydde i en plante som pus hadde fest i i natt, stelle føttene, bade lillejenta, babysvømming med storesøster, forhåpentligvis på 6 ukers kontroll med meg selv (skal egentlig ikke før mandag, men i og med det er et spahotell vi skal til..[8|]), kjøpe en bok, lage kort, lage matpakker og skifte på senga.. flaks for meg så elsker jeg å ha masse å gjøre[:)][:)][:)]

Hva skal dere andre mamas gjøre i dag?[:)]

Wooow,supermum [;)][;)]

Nok en avslappene dag her, snuppa sover ikke på dagtid så da får heller ikke jeg gjort noe...[:D]
Satse på finvær så det går ann å ut en tur [;)]

Jøss. Det må jeg si.. [;)] Kommer nok ikke til å kjede deg i dag hvertall [8D] hehe. Her har vi selv nok en latedag. [;)] skal ned på posten bare å hente en pakke. ''Store'' planer i dag ja [;)] 

ORIGINAL: Mamma`nTilKaia

Wooow,supermum [;)][;)]

Nok en avslappene dag her, snuppa sover ikke på dagtid så da får heller ikke jeg gjort noe...[:D]
Satse på finvær så det går ann å ut en tur [;)]

Ja, hadde det vært finvær her så hadde jeg nok hatt veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke gjorde alt i går..[:)]

ORIGINAL: vesla87

Jøss. Det må jeg si.. [;)] Kommer nok ikke til å kjede deg i dag hvertall [8D] hehe. Her har vi selv nok en latedag. [;)] skal ned på posten bare å hente en pakke. ''Store'' planer i dag ja [;)] 

Jeg kjeder meg sjeldent[:)] Takler kjedsomhet ganske dårlig. Pakke er gøy da! Kanskje det er noe i den som holder deg opptatt resten av dagen[;)][:D]

ORIGINAL: Blanco

Jeg kjeder meg sjeldent[:)] Takler kjedsomhet ganske dårlig. Pakke er gøy da! Kanskje det er noe i den som holder deg opptatt resten av dagen[;)][:D]

Hvetrfall en liten stund. [;)] Nå skal det trenes [8D] ZUMBA [:D] hihi.. Gleder meg [:D]

Hvetrfall en liten stund. [;)] Nå skal det trenes [8D] ZUMBA [:D] hihi.. Gleder meg [:D]

Takk! Der sa du en ting til jeg MÅ rekke å gjøre i dag[:)][:)] Ikke zumba altså, men trene! På mandag starter 30 ds[:)][:)][:)] God trening! Zumba er dritgøy!

Takk! Der sa du en ting til jeg MÅ rekke å gjøre i dag[:)][:)] Ikke zumba altså, men trene! På mandag starter 30 ds[:)][:)][:)] God trening! Zumba er dritgøy!

Hihi. Takk det samme. [;)] Det virker gøy [:D]

idag har jeg allerede vasket kjøkkenet, støvsyd, satt på en maskin med klær, trent 30ds-(bra gåen etter 3 dager) ryddet litt rundtom, og nå reiser vi til Bergen for å handle inn det siste til dåpen =)

ORIGINAL: mormarion

idag har jeg allerede vasket kjøkkenet, støvsyd, satt på en maskin med klær, trent 30ds-(bra gåen etter 3 dager) ryddet litt rundtom, og nå reiser vi til Bergen for å handle inn det siste til dåpen =)

Oida! Det var jammen effektivt![:)][:)][:)]

Back
Topp