1000 innlegg!!!

anjuk

Elsker forumet
Tja, endelig har jeg også rundet 1000 innlegg!!
Har jo vært medlem siden januar 06, men har liksom ikke klart å være like aktiv som dere andre!
Men jeg trives iallefall her, og synes dere er en veldig koselig gjeng!!
Ha en fin søndag!!
 
Gratulerer med 1000 innlegg vennen!
Kjekt å bli kjent med deg!!!
Ha en fortsatt fin dag du også.[:)]
 
...tihi...ja...ja...vet jeg burde vært å malt nå...[:D][;)]
...men...men...men... bare en liten pust i bakken først....
 
Poff så var der 1000 ja - Gratulerer!! [:D]
 
Back
Topp