Langt tol legevakt, men går bra. Er jo ikke stort man får gjort om det har gått galt.. får prøve igjen å få målt hcg når jeg kommer hjem til uka..Er det noen du kan snakke med? Ev. legevakt om du får større smerter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Langt tol legevakt, men går bra. Er jo ikke stort man får gjort om det har gått galt.. får prøve igjen å få målt hcg når jeg kommer hjem til uka..Er det noen du kan snakke med? Ev. legevakt om du får større smerter?
Jeg håper virkelig det er helt uskyldig Tenker på degLangt tol legevakt, men går bra. Er jo ikke stort man får gjort om det har gått galt.. får prøve igjen å få målt hcg når jeg kommer hjem til uka..
Å uffda, håper det ikke er nå farlig, krysser fingrene for degSå koselig at su har tenkt på meg Det har kommet noe mer, men ikke mye. Kniper mye i sidene, så vet liksom ikke om det er mer på gang..
God bedring! Tydeligvis hindring å titte innom selv om jeg er på jobbJeg er syk i dag. Skal gjøre mitt for at vi når 5000 innlegg. Håper det er noen andre her.
Har du kontorjobb? Da er det alltid greit med et ekstra vindu åpent, ja!God bedring! Tydeligvis hindring å titte innom selv om jeg er på jobb
Haha ja, ingen som ser hva som foregår Planlegger ferien også, godt med en litt mer rolig periode nå når mange har ferie!Har du kontorjobb? Da er det alltid greit med et ekstra vindu åpent, ja!
Ja, huff, det må vi også gjøre. Vi har staket ut en rute, men ikke bestilt mer enn to av overnattingene. Plutselig er alt utsolgt og turen gått i vasken, haha. Skal dere på ferie med bil/kollektivt eller fly?Haha ja, ingen som ser hva som foregår Planlegger ferien også, godt med en litt mer rolig periode nå når mange har ferie!
Jeg er her!Jeg er syk i dag. Skal gjøre mitt for at vi når 5000 innlegg. Håper det er noen andre her.
Herlig! Da kan vi kaste bort dagen vår sammen. Prøver å se på en tv-serie, men vanskelig å konsentrere seg når snørret renner. Klarer du å gjøre noe nå som kvalmen har slått inn? Kjennes det like ille ut som i tidligere svangerskap?Jeg er her!
Ja, god følelse når alt er på plass Har ikke ferie før i august, så jeg planlegger nå mens formen er grei, i tilfelle jeg fortsatt er gravid og mer dårlig når ferien nærmer seg. Vi ska ta fly til Italia og reise rundt kollektivt. Deretter kjøre litt bil i Norge om været blir ok! Enn dere?Ja, huff, det må vi også gjøre. Vi har staket ut en rute, men ikke bestilt mer enn to av overnattingene. Plutselig er alt utsolgt og turen gått i vasken, haha. Skal dere på ferie med bil/kollektivt eller fly?
Oi, så spennende! Aldri vært der, men har lyst. Nord eller sør? Håper for deres del at det ikke blir 40+ der nede. Men en overlever vel det også med så god mat? xDJa, god følelse når alt er på plass Har ikke ferie før i august, så jeg planlegger nå mens formen er grei, i tilfelle jeg fortsatt er gravid og mer dårlig når ferien nærmer seg. Vi ska ta fly til Italia og reise rundt kollektivt. Deretter kjøre litt bil i Norge om været blir ok! Enn dere?
Ikke helt krise ennå. Fortsatt bare kvalm, men på et nivå som gjør at det krasjer matlysten, arbeidslysten og evne til å glo på skjerm lenge av gangen. På det verste i de andre svangerskapene, har jeg kastet opp ca 1 gang i timen døgnet rundt. Da er vi på «ikke snakk til meg»-nivå.Herlig! Da kan vi kaste bort dagen vår sammen. Prøver å se på en tv-serie, men vanskelig å konsentrere seg når snørret renner. Klarer du å gjøre noe nå som kvalmen har slått inn? Kjennes det like ille ut som i tidligere svangerskap?
Haha ja, blir nok varmt! Langs vestkysten fra Firenze og nedover Elsker Italia, så tenker en liten rundtur er fint før vi forhåpentligvis blir foreldre. Har ikke troa på at det går denne gangen heller, men dersom det skulle gå, er jeg veldig spent på formenOi, så spennende! Aldri vært der, men har lyst. Nord eller sør? Håper for deres del at det ikke blir 40+ der nede. Men en overlever vel det også med så god mat? xD
Her blir det bare Norge. Foreløpig halvveis planlagt en kjørerute gjennom Telemark og til Sogn og Fjordane, men det er plass til mer. Har også en uke alene med barna, og da reiser vi for å besøke foreldrene mine, med mindre jeg blir veldig dårlig.