1000 innlegg!

Synes det går raskere og raskere nå! Kanskje vi kan gjette hvilken dato vi klarer å passere 5000? Jeg tipper 8. juli.

Whoah! Det er bare 8,5 dager til det. Men kanskje? Vi får jo flere og flere inn med termin i mars. Får håpe de er noen skravlebøtter. Jeg gjetter 13. juli.

Hvordan kommer jeg meg inn her? :) :) Har endret til gravid på minside , men første som kommer opp er fortsatt vi som prøver forum :)

Klarer du vente så lenge?? Tror jeg tisset på en pinne hver eneste dotur fra 1dpo. :smiley-bounce016
Jeg er så lei skygger, så jeg prøver å holde meg lengst mulig og at jeg får en tydelig strek heller ❤️ men jeg sprekker som regel på 10 dpo, altså :hilarious:

Hvordan kommer jeg meg inn her? :) :) Har endret til gravid på minside , men første som kommer opp er fortsatt vi som prøver forum :)
Du  er her! Aner ikke hva man eventuelt gjør på profilen sin på Babyverden. Har ikke sett på det eller tenkt på det så lenge jeg har tilgang på forumene jeg trenger. Det har jo du også? :)

Du  er her! Aner ikke hva man eventuelt gjør på profilen sin på Babyverden. Har ikke sett på det eller tenkt på det så lenge jeg har tilgang på forumene jeg trenger. Det har jo du også? :)
Aha! Sånn det fungerer ,lite rutinert haha :D vil ikke gå glipp av skjult forum når det kommer!

Aha! Sånn det fungerer ,lite rutinert haha :D vil ikke gå glipp av skjult forum når det kommer!
Nei, det tror jeg kun avhenger av at du har nok poster inne på "vanlig" og så sier fra til Tilgangsamsvarlig. Les det Mars 2024-velkommen-innlegget, tror det står der!

Husk å skrive deg opp på terminlisten her. Det er en egen tråd for det. Etter det må man ha vært medlem på Babyverden i minst en måned og skrevet minst 50 (tror jeg det var) innlegg på åpen Mars-gruppe for å få tilgang på skjult. Foreløpig finnes det ikke eget skjult forum for Mars 2024 siden det totalt er for få innlegg, men det kommer nok snart. Vi trenger 5000 innlegg, men er godt i gang.

Husk å skrive deg opp på terminlisten her. Det er en egen tråd for det. Etter det må man ha vært medlem på Babyverden i minst en måned og skrevet minst 50 (tror jeg det var) innlegg på åpen Mars-gruppe for å få tilgang på skjult. Foreløpig finnes det ikke eget skjult forum for Mars 2024 siden det totalt er for få innlegg, men det kommer nok snart. Vi trenger 5000 innlegg, men er godt i gang.
Okei, tusen takk :Heartred

Hva gjør folk idag? :D Her er det fridag, regn og grått ute! Så kjenner det var helt innafor å sitte under dyna i sofan å se serie

Back
Topp