Vi har nådd 1000 innlegg, jenter! Da må vi bare femdoble det før vi får skjult.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Optimistisk anlagt. Vi må da klare 500 innlegg om dagen??Whoah! Det er bare 8,5 dager til det. Men kanskje? Vi får jo flere og flere inn med termin i mars. Får håpe de er noen skravlebøtter. Jeg gjetter 13. juli.
Brb, skal bare si opp jobben med øyeblikkelig virkning.Optimistisk anlagt. Vi må da klare 500 innlegg om dagen??
JEG er en skravlebøtte!! Må bare komme meg inn her først, så halverer jeg tiden til skjultWhoah! Det er bare 8,5 dager til det. Men kanskje? Vi får jo flere og flere inn med termin i mars. Får håpe de er noen skravlebøtter. Jeg gjetter 13. juli.
Jeg håper sånn at du blir med her! Når begynner du å være på riktig sted i DPO-land? Kan ikke være lenge igjen nå?JEG er en skravlebøtte!! Må bare komme meg inn her først, så halverer jeg tiden til skjult
Det hadde vært såå gøy!!! Jeg er 8 dpo i dag, skal teste på mandag, 11 dpo, er planenJeg håper sånn at du blir med her! Når begynner du å være på riktig sted i DPO-land? Kan ikke være lenge igjen nå?
Klarer du vente så lenge?? Tror jeg tisset på en pinne hver eneste dotur fra 1dpo.Det hadde vært såå gøy!!! Jeg er 8 dpo i dag, skal teste på mandag, 11 dpo, er planen
Jeg er så lei skygger, så jeg prøver å holde meg lengst mulig og at jeg får en tydelig strek heller men jeg sprekker som regel på 10 dpo, altsåKlarer du vente så lenge?? Tror jeg tisset på en pinne hver eneste dotur fra 1dpo.
Du er her! Aner ikke hva man eventuelt gjør på profilen sin på Babyverden. Har ikke sett på det eller tenkt på det så lenge jeg har tilgang på forumene jeg trenger. Det har jo du også?Hvordan kommer jeg meg inn her? Har endret til gravid på minside , men første som kommer opp er fortsatt vi som prøver forum
Aha! Sånn det fungerer ,lite rutinert haha vil ikke gå glipp av skjult forum når det kommer!Du er her! Aner ikke hva man eventuelt gjør på profilen sin på Babyverden. Har ikke sett på det eller tenkt på det så lenge jeg har tilgang på forumene jeg trenger. Det har jo du også?
Nei, det tror jeg kun avhenger av at du har nok poster inne på "vanlig" og så sier fra til Tilgangsamsvarlig. Les det Mars 2024-velkommen-innlegget, tror det står der!Aha! Sånn det fungerer ,lite rutinert haha vil ikke gå glipp av skjult forum når det kommer!
Oki takk!Nei, det tror jeg kun avhenger av at du har nok poster inne på "vanlig" og så sier fra til Tilgangsamsvarlig. Les det Mars 2024-velkommen-innlegget, tror det står der!
Husk å skrive deg opp på terminlisten her. Det er en egen tråd for det. Etter det må man ha vært medlem på Babyverden i minst en måned og skrevet minst 50 (tror jeg det var) innlegg på åpen Mars-gruppe for å få tilgang på skjult. Foreløpig finnes det ikke eget skjult forum for Mars 2024 siden det totalt er for få innlegg, men det kommer nok snart. Vi trenger 5000 innlegg, men er godt i gang.Hvordan kommer jeg meg inn her? Har endret til gravid på minside , men første som kommer opp er fortsatt vi som prøver forum
Okei, tusen takkHusk å skrive deg opp på terminlisten her. Det er en egen tråd for det. Etter det må man ha vært medlem på Babyverden i minst en måned og skrevet minst 50 (tror jeg det var) innlegg på åpen Mars-gruppe for å få tilgang på skjult. Foreløpig finnes det ikke eget skjult forum for Mars 2024 siden det totalt er for få innlegg, men det kommer nok snart. Vi trenger 5000 innlegg, men er godt i gang.