100

ja, både mamma og mormor har jo født 3 uker før tiden, så går alltids an å håpe! men må nesten gå ut fra 100 dager så ikke jeg dør av skuffelse hvis det går 14 dager over det igjen[:)][:)] men nå flyyr tida faktisk!

ja, tror i alle fall man blir passe lei!! men mannen din får jo helikopter hjem for fødsel? det fikk min mann beskjed om når han søkte nordsjøen. men nå vil han vente likevel etter råd fra arbeidskollegaer. men de to ukene etter fødsel har jo alle krav på, såvidt jeg vet?

oi, skitt! da er jeg glad mannen min venter!! jeg har helt fødselsangst omtrent da, så jeg hadde nok ikke takla det. men du takler det garantert! og det skal jo litt til for at du skal være såå uheldig å begynne å føde når han ikke er hjemme, og samtidig at det skal være såpass tidlig på natta at han må vente lenge lenge før han kommer hjem til deg! krysser fingra for deg!:)

ja! god ide![:)][:)] få ham hjem på flekken. får heller være litt drama queen de ukene der. skulle bare mangle!!!!
du får legge deg på sofaen og nekte å bevege deg mer enn du må fra de to ukene før termin og frem til du føder! lage din egen hule der:)

Måtte telle etter.. Jeg har faktisk 100 dager igjen jeg også... Hurra for oss!!!!!!!! [;)]

Johooo! Gratulerer med bare 100 dager igjen!!! [:)]

(jeg så det igår faktisk, og tenkte jeg skulle lage en tråd til deg idag hvis jeg husket det [:D])

Tida suuuuser forbi nå assa! Og jeg som ikke har fått sendt inn de papirene om permisjon ennå engang... hjelpes!!

Lilleprinsen kan så vidt komme 14 dager før... har nemlig eksamen 4 og 5 juni. Hehe, så her blir det ikke noe modningsakupunktur eller fotpute-knaing før etter det. Men han kan godt komme litt før termin! [:)]

åå, fint tenkt, lillepusen!takk![:)][:)]
får håpe ikke bittelillepusen kommer så mye før tiden da. du er tøff som tar eksamen så nært opp mot termin! det orker ikke jeg tenke på engang:) jeg har så og si kutta ut studier helt her:)
major: vi er nøyaktig like langt vi da! da får jeg gratulerer deg også med 100 igjen!![:)]

Sjekket litt nå... Muligens jeg har telt feil, jeg så at du (lykkeligemeg) har termin 2. juli? Jeg har termin 30. juni og har 14 uker+2 dager igjen i følge bv.... Og det tror jeg blir 100 dager... Regner jeg feil?

Vi kan godt krangle om det??? Neida..... Det blir helt sikkert riktig. Bare en litt annen måte å regne på... regner jeg med...

Grunn til å gratulere oss er det i hvertfall, vi nærmer oss den store dagen med stormskritt! Skal du hjem hit til Skien, eller er du bofast i Bergen? Hvis du skal til Skien, så kan det jo hende vi treffes....?

- bambling...

hehe. men jeg er jo det ifølge bv sine utregninger, Ultralyden, jordmor OG lege. så jeg bør egentlig være det, hvis ikke så er det noe galt ute og går[:D]

wee! ikke lenge igjen nå!! [:D]

major: skal til skien i påsken, men det er nok siste gang før fødselen! :) bor her fast ja., men håper egentlig på å få med meg mann og barn østover etterhvert. været er jo uslåelig!![:)][:)] kanskje vi sees ja?:)

grattis med 100[;)]

Back
Topp