100% ull VS ull/silke

LittleMonkii

Forumet er livet
Synes de virker så tynne og pjuskete de som er blandet med silke.. Tar jeg feil? Varmer de like godt som rene ullbodyer? 
Hva velger du?

Jeg velger helt klart ren ull;)

Hadde et sett i fjor med ull/silke.. ja, sikkert godt mot kroppen.. men er så tynt.. og fikk fort hull i det.. samt at det ikke varmet like godt som ren ull.

Her i huset er det kun ren ull;)

ull/silke bruker jeg på sommern fordi det er svalende og luftig og godt. Bruker og noe 100% ull på sommern altså. Men i kaldt vær er ren ubehandlet ull det aller aller beste.

Ull/silke bruker vi til vår sønn på sommeren, pga at han blir så varm på natten og på bilturer. :)

Men på vinteren er det kun ren ull :)

Har en supervarm snuppe, så jeg bruker ull og silke. Rent ull renner hun vekk i, selv på kalde kalde dager. Kommer heller ikke til å bruke ull før mye senere på året. Idag går hun bare i bomullsbody inne, uten bukse og sokker. Har ingen varme på, og verandadøra oppe. Og fortsatt svetter hun. Så silke er tingen her.

Kleo79 skrev:
Har en supervarm snuppe, så jeg bruker ull og silke. Rent ull renner hun vekk i, selv på kalde kalde dager. Kommer heller ikke til å bruke ull før mye senere på året. Idag går hun bare i bomullsbody inne, uten bukse og sokker. Har ingen varme på, og verandadøra oppe. Og fortsatt svetter hun. Så silke er tingen her.

Oi, da er hun jammen varm, av seg 

Kleo79 skrev:
  Idag går hun bare i bomullsbody inne, uten bukse og sokker. Har ingen varme på, og verandadøra oppe. Og fortsatt svetter hun. Så silke er tingen her.

Har du vurdert å få sjekket stoffskiftet hennes? Det der hørtes ikke normalt ut altså.

Kleo79 skrev:
  Idag går hun bare i bomullsbody inne, uten bukse og sokker. Har ingen varme på, og verandadøra oppe. Og fortsatt svetter hun. Så silke er tingen her.

Har du vurdert å få sjekket stoffskiftet hennes? Det der hørtes ikke normalt ut altså.

Back
Topp