100% sykemeldt

Siffen

Forelsket i forumet
Nå er jeg blitt 100% sykemeldt, i første omgang til neste kontroll den 12 september.
Som skrevet tidligere så var jeg nervøs med tanke på jobben og hva dem ville si på jobb, nå er bekkenplagene så store at jeg fungerer ikke påjobb.
Legen sa til meg i dag når jeg nevnte at jeg tenkte på hva dem blei å si på jobb: det er jeg som sykemelder deg og ikke du, har de problemer med det kan jeg ringe dem å forklare situasjonen.
Med andre ord har jeg en fantastisk lege.

Håper at det går bra med deg da, at tiden ikke går for langsomt. Men supert at du endelig fikk 100%[;)]

Men som sagt, god bedring, du er vel herinne hele dagen nå da kanskje?[:D]

Håper at du ikke skal bli plaget med det resten av svangenskapet, men det er godt å høre at du har en flink lege[;)]

Du må ikke ha dårlig samvittighet ovenfor jobben.
Bra du har en så forståelsesfull lege.Det er viktig.
God Bedring,og ta vare på deg selv[:D]

Uff høres ikke greit ut med så masse plager, men du er svinheldig som har en slik lege, da[;)]

*godbedringklem*

ORIGINAL: FrøkenFlode

Uff høres ikke greit ut med så masse plager, men du er svinheldig som har en slik lege, da[;)]

*godbedringklem*

Signerer

ikke ha dårlig samvittighet overfor jobben, den kommer ikke å klapper deg på skulderen om du sliter deg helt ut dag etter dag...

må si du har en fantastisk lege... tenkte selv å roe ned arbeidsmengden med sykemelding neste gang jeg går til legen... [;)][;)]

Jobben skal du ikke tenke på. Ta vare på deg selv og helsen din du[;)]

har du tenkt å gå på barn i magen treff i bodø siffen??

ORIGINAL: litlå

ikke ha dårlig samvittighet overfor jobben, den kommer ikke å klapper deg på skulderen om du sliter deg helt ut dag etter dag...

må si du har en fantastisk lege... tenkte selv å roe ned arbeidsmengden med sykemelding neste gang jeg går til legen... [;)][;)]
er helt enig med deg...er selv sykemeldt og har vært det allerede i en mnd og er enda sykemeldt fram til 19sep.skal da til legen,og tror ikke jeg kommer meg på jobb før etter svpermisjonen[:)]har ikke dårlig samvittighet..har selv bekkenløsning og det er ikke noe godt,lettere sag så er det helt for jæ***g!!!ta godt vare på deg selv den tiden du kan sier jeg bare[;)][:D][;)][:D]

sniffen: det virker som om du har en kjempe grei lege. han hadde aldri gjort det, vis det ikke var nødvendig. lykke til, å håper du blir bedre[:)]

HEI. SKULLE ØNSKET JEG HADDE EN SLIK LEGE. JEG HAR VÆRT SYKMELDT FRA UKE 16 PGA BEKKENET. BLIR DET TIL TERMIN 1,107.SLITER MED DAGLIG SMERTER.DET ER IKKE NOE MORRO. VANSKELIG FOR ANDRE Å FORSTÅ. SPESIELT SJEFER PÅ JOBB. ØNSKER DERE ALLE LYKKETIL. FÅR HÅPE EN IKKE BLIR PLAGET ETTER FØDSELEN.

Back
Topp