100% sykemeldt

Hei hei. Sniker fra September. (Termin 29 september så blir mest sannsynlig en oktoberbaby) Jeg har vært sykemeldt siden 4 februar og frem til nå. Og har prøvd meg ut på cafe og på kino innimellom. Til og med en konsert. Formen er veldig opp og ned, så de gangene jeg har følt at jeg har kunnet dra ut på noe har det vært som medisin. Og så får jeg plutselig en dag jeg bare må ligge på sofaen :) Har tenkt masse på hvordan folk sladrer om at de som er sykemeldte har vært ute og jobbet i hagen osv. Skjønner følelsen, men dette er jo noe ingen har noe med. For noen år siden var jeg faktisk sykemeldt pga et samlivsbrudd og en føflekk med dårlige celler, begge deler inntraff på likt. Så legen valgte å sykemelde meg i to uker pga den psykiske påkjenningen. Og da hjalp det faktisk for meg å gå på treningsenter. Føltes rimelig hyklersk å være 100% sykemeldt og jogge 5km på mølle og løfte vekter etterpå :) Men sånn er det innimellom. Og ingen på jobbe som har noe med hvorfor vi er sykemeldt.
Det er så sant det du sier! Klarte to timer ute igår, og er helt sengeliggende igjen idag. Så tror nok jeg med god samvitighet skal nyte de få timene jeg klarer å være ute :)

Jeg går helt i hi når jeg er sykemeldt. Har vært sykemeldt 100% i to uker nå, så nå begynner jeg å bli så vant til det og så lei av å ligge på sofaen og se på tv at jeg har begynt å gjøre vanlige ting som shopping og kaféturer osv. Følte meg som et nytt menneske etter en kafétur med en venninne. Men jeg håper jo at ingen fra jobb ser meg. Men uansett har de ingenting med hvorfor jeg er sykemeldt.

Nyt de gode dagene med god samvittighet ☺ jeg har vært sykemeldt siden uke seks eller noe sånt. Side vinterferien har jeg fått flere og flere gode dager. Men er alikevel ikke i stand til å være på jobb en hel dag fem dager i uken. Nå i påskeferien har jeg faktisk valgt å reise på hyttetur og i går var jeg flere timer i bakken sammen med guttungen. Har betalt for det i dag da...er kjempetrett, sliten og kvalm, men det var så verdt det. Hvis noen fra jobb tilfeldigvis skulle sett meg så får det bare være. De gode dagene utbyttet jeg til det fulle :)

Jeg går helt i hi når jeg er sykemeldt. Har vært sykemeldt 100% i to uker nå, så nå begynner jeg å bli så vant til det og så lei av å ligge på sofaen og se på tv at jeg har begynt å gjøre vanlige ting som shopping og kaféturer osv. Følte meg som et nytt menneske etter en kafétur med en venninne. Men jeg håper jo at ingen fra jobb ser meg. Men uansett har de ingenting med hvorfor jeg er sykemeldt.
Nyt de turene dunorker ut, det gjør jeg!

Back
Topp