100% sykemeldt

leja

Glad i forumet
Ja ja...da ble jeg 100% sykemeld. Fikk beskjed om å ta det med ro, og ikke spise mye søtsaker. Har nok blitt vel mye av det i det siste. Sukker i urinen og mulig urinveisinfeksjon. Fikk meg en tur på sykehuset og en kjapp UL også....artig å se at lillegutt har det supert(men fremdeles i seteleie). Har vist gått opp 3 nye kg denne måneden. Oppe i 10 kg totalt. Kjenner snart ikke ansiktet mitt igjen i speilet

Uff da, leja... Kanskje godt for deg å ta det litt med ro da!!

Ja sukker er det best å styre unna gitt.. Både med tanke på en selv og ungen [&:]

Også får vi tro veslingen snur seg snart da [:)]

Så kjipt da leja [&o]. Men bra med 100 %, slik at du kan ta godt vare på deg selv og lillemann.
Stor klem [:)]

Hei. Jeg er også 100 % sykemeldt. Holder på å kjede meg i hjel. Har tidligere hatt noe som heter HEELP, derfor fødte jeg 2 mnd for tidlig. Men det er lenge siden det. Allikevel følges jeg opp tett. Føles trygt. I morgen skal vi på den oblatoriske UL. Er snart 19 uker. Er så usikker på om jeg vil vite kjønnet, men det hadde jo vært praktisk da. [:)]

Ja er nok litt for glad i søtsaker. Lillegutt snur seg nok. Skal godsnakke litt med han jeg[:)] Skal inn igjen på sykehuset på tirsdag, så da vet jeg mer. Gidder ikke bekymre meg. Skal heller kose meg med en nydelig tacomiddag, og slappe av

ORIGINAL: leja

Ja er nok litt for glad i søtsaker. Lillegutt snur seg nok. Skal godsnakke litt med han jeg[:)] Skal inn igjen på sykehuset på tirsdag, så da vet jeg mer. Gidder ikke bekymre meg. Skal heller kose meg med en nydelig tacomiddag, og slappe av

Hørtes ut som en super plan[:D]. Flott at du er så positiv! Det er viktig [;)]

Huff da!!
Ikke bra det der!! nDu får ta det med ro da... Slappe av og holde deg unna snopet... (vet det er vanskelig) Der sliter jeg noe innmari... er så veldig glad i snop... og alt som er søtt...
Trodde sist uke at jeg hadde gått opp mye og kanksje hadde protein i urinen grunnet mye snop den siste tiden men nei da hadde ingen av delene... Ikke hadde  jeg gått opp ett gram engang og alt så fint ut ellers.. Det eneste var at lille gutt er litt stor da.. ikke for mye men jeg ligger litt over streken... men innenfor det grønne feltet da..
Lykke til og ta det med ro nå...
Klem

uffe, får håpe at det går bedre og at du slipper urinveisinfeksjoner! du har vel fått penicillin for det eller? 10 kilo til sammen er jo ikke så mye? dette går nok fint![:)]

Sendt inn prøve, så det er ikke helt sikkert det er urinveisinfeksjon, men legen trodde d. Venter på svar. Skal på sykehuset på tirsdag og ta noen tester i forbindelse med sukkeret i urin. Krysser fingrene for at jeg ikke får svangerskapdiabetes. skal ta meg skikkelig sammen på snop fronten.

vi krysser alt for deg!!!![:)] og ikke sikkert at det er uvi nei, men i så fall er det jo enkelt å kurere! god bedring i alle tilfeller![:)]

Takk for d[:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

vi krysser alt for deg!!!![:)] og ikke sikkert at det er uvi nei, men i så fall er det jo enkelt å kurere! god bedring i alle tilfeller![:)]

Sign!

Back
Topp