100 % sykemelding under ferie.

Jeg trodde det var opp til hver enkelt arbeidsgiver, uten at det er noe jeg vet. Spurte sjefen min og jeg får vertfall ferien min tilgode selv om jeg ikke er syk i den forstand at det hindrer meg i å ha ferie (selv om den blir amputert da, kraftig bekkenløsning)

Nei, men sykemeldt fra jobb betyr jo ikke at man ikke skal kunne ha et privatliv. Jeg er sm for at jeg skal orke å fungere hjemme også.. spesielt hvis det er opp til arbeidsgiver, egentlig..
 
Man kan ikke dra utenlands når man er sykemeldt med mindre man har avklart dette fra nav. Ellers hadde jeg dratt på ferie, men latt være å legge det ut på sosiale medier sånn at sjefen kan finne det ut :)
 
Jeg er ikke gravid eller i perm, men jeg var sykmeldt hele ferien i fjor.
Og har vært frem til nå i juni, men jeg fikk igjen alle mine 5 uker i fjor. De ble ført over til dette året. Var ikke noe tema en gang. Arbgiver mente det var positivt at vi gjennomførte planene som vi hadde lagt for sommeren.

Jeg har likevel vært på ferie, men ikke utlandet. Eller, et par dager i Sverige. Det søkte jeg ikke om en gang. Legen sa det ikke var lenge nok til at det var noe poeng å søke.

Jeg er i Sverige nå, men er ikke Sm lenger, har aap i stedet, så nå har jeg søkt nav om å beholde aap mens vi er her og det er i innvilget
 
Back
Topp