100% naturlig helsekost?

5småtroll

Glad i forumet
Lurer litt på hvor mange her som kunne tenke seg helsekost som er basert på 100% naturlige urter? 
Jeg skal nemlig starte opp for Eqology, og har et kosttilskudd som dere burde prøve. Det er rensende og energigivende, omega 3,6,9 er veldig lettopptakelige fordi de ikke er oljebasert. ( I motsetning til de fleste Omega3 som er i salg nå) 
Folk som har vært syke og til og med sittet i rullestol (Jorunn Karlsen 53 fra Sandefjord bla) har blitt friske og medisinfrie ved bruk av LifePack. Produktet har gjennomført samme testing og kvalitetskontroll på samme måte som reseptbelagte medsiner...  De blir laget i Norge og Eu!
Noe av Innholdet er Nucleomega. Innholdet i dette rene naturproduktet, som består av torskemelke i pulverform, gir deg det beste fra fisken som rent næringstilskudd. Studier viser at kosthold som regelmessig inneholder fisk, gir helsemessige gevinster. Nucleomega inneholder blant annet nukleotider, naturlig Q10 og Omega-3-fettsyrer. Produktet har en fordelaktig effekt på lever- og kolesterolnivå, samtidig som det stimulerer immunforsvaret. Dvs, du kan åpne kapselen og putte litt av pulveret i barnegrøten, smaker ingenting :)
Dattra mi på 8mnd får litt i grøten sin.

Jeg har testet det selv, og merker at jeg orker mer på trening, (sikkert derfor jeg er støl i dag, tok i nye mer i går enn vanlig, da drakk jeg Bioburn mens jeg varmet opp på tredemølla) jeg har generelt sett mer energi og føler meg bra... Det tar tankene litt vekk fra denne babylaginga (for de som driver med det) også, for hvis jeg konsentrerer meg om å få en sunn og balansert kropp, så vil jeg tro at forholdene i livmora ordner opp slik at spiren fester seg ordentlig... :) 

Og ved å bestille gjennom meg, så får du det til en billigere pris, og du slipper å tenke på det for det kommer til deg i posten hver mnd.. Det koster deg ikke mer enn 22kr dagen 

Kan linke til nettsiden, som forteller mer utdypende om lifepack... 

Lifepack er for den som vil ha en sunn livstil og holde seg frisk...
Bioburn er for den som vil ned i vekt raskere, smaker som sitron-te

Har også mye annet forskjellig, som f.eks 100% naturlig hudpleie... 
(De er kjempe gode! )  Og ren kollagen,  som består av 100 % rent lavmolekylært kollagen fra fisk,   den reduserer rynker og motvirker tidlig aldring.

Det er bare å ta kontakt i innboksen, så kan jeg formidle videre :) 

Dette har hvertfall jeg trua på...   
Ble visst litt langt dette, men er så vanskelig å være kortfattet her :)

Back
Topp