100 lista.

Atannia

Gift med forumet
Får ikke sjekket den. Noen som kan? ??

Bodil! Finn fram linken :P

Du er ikke med der ennå. 172 innlegg på bruker nr. 100. Er jo sykt høye tall denne mnd. pga krigen. jeg har snart dobbelt så mye innlegg som den som kom på førstplass forrige mnd. :S På bare 9 dager. :O

åjåj, S er på 3. ;) Men jeg lurer på hva faen hun på første gjør om dagene??? over 4000 innlegg, på 9(!!!) dager!

åjåj, S er på 3. ;) Men jeg lurer på hva faen hun på første gjør om dagene??? over 4000 innlegg, på 9(!!!) dager!
Ja det er helt vilt. Tenker på hvor mye jeg har sittet her inne, og hvor sliten jeg er. Hun må være sykmeldt og sengeliggende. Kan ikke skjønne noe annet,

Syns ikke jeg gjør annet enn å være her, og øyene går i kryss av all skrivingen :P

Ja. jeg har skikkelig vondt i nakken og fingrene. Innimellom er det noen stoptasting.

Ja. jeg har skikkelig vondt i nakken og fingrene. Innimellom er det noen stoptasting.

Huff, vi burde egentlig vunnet spaopphold hele gjengen :p

Kanskje vi fem burde få det i oslo i september?

Ja!!! Som en del av sposningen til BV. :P Vi fikk jo beskjed om at det ikke var nødvendig å dra folk inn fordi vi ble sponset allikevel. :P Tror ikke bv er enige i det. :P

Ja!!! Som en del av sposningen til BV. :p Vi fikk jo beskjed om at det ikke var nødvendig å dra folk inn fordi vi ble sponset allikevel. :p Tror ikke bv er enige i det. :p

Det hadde gjort seg det..

Ja det er helt vilt. Tenker på hvor mye jeg har sittet her inne, og hvor sliten jeg er. Hun må være sykmeldt og sengeliggende. Kan ikke skjønne noe annet,
Signerer :p

Ok, har kommet hjem nå. Så nå får jeg vært litt på igjen.! :)

Har et lite mål om det ja! :) Er innom del fleste tråder nå! :) 100 here i come.

Back
Topp