100 km i august

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
Noen som blir med? Man kan velge om man vil gå, løpe eller jogge :) alt av fysisk aktivitet hjelper for både mor og barn :)
 
Så gøy! Hjelper på motivasjonen det! Kan man legge inn hvor mye man går hele dagen, eller er det spesifikke turer? Pulsklokken min sier nemlig at jeg til sammen har gått 12,26 km allerede :) Men jeg har jo være ganske aktiv denne uka, så jeg tviler ikke på at det stemmer altså ;)

Jeg vil også anbefale gravidyoga-filmene på Gravid & Baby-appen. Jeg gjorde introduksjon og film 1 i går, veldig avslappende og styrkende. SIkkert litt kjekkere etter hvert da ;)
 
Så gøy! Hjelper på motivasjonen det! Kan man legge inn hvor mye man går hele dagen, eller er det spesifikke turer? Pulsklokken min sier nemlig at jeg til sammen har gått 12,26 km allerede :) Men jeg har jo være ganske aktiv denne uka, så jeg tviler ikke på at det stemmer altså ;)

Jeg vil også anbefale gravidyoga-filmene på Gravid & Baby-appen. Jeg gjorde introduksjon og film 1 i går, veldig avslappende og styrkende. SIkkert litt kjekkere etter hvert da ;)
Jeg for min del teller kun spesifikke turer, så har jeg hverdagen utenom. Men det må du nesten se selv da ;)
 
Jeg blir også med!

Velger å telle kun løping for å pushe meg selv, og siden jeg egentlig elsker å løpe. (Frem til for to-tre dager siden :D )

Er 18/100 så langt da :)
 
Kveldstur med mannen og hunden i kveld, så da var jeg oppe i 11/100 km :)
 
13895582_10153701244291016_3034827268738331954_n.jpg Ble helt hekta jeg nå, tok oss en kveldstur på 7km :happy:
Da er jeg oppe i 20/100km!
noe så utrolig motiverende:D

Ble 24/100km idag 07.08.16, tok en god tur med to venniner <3
 
Last edited:
Har ikke fått gått noe i dag. Ringer kiropraktor i morgen og satser på at han kan fikse bekkenet slik at jeg kommer i gang igjen :D
 
19/100 :) Ble 6 km trilletur i det fine været i går.
 
Litt bedre i bekkenet nå i ettermiddag, så tok en liten tur med hunden. 12,4/100
 
7 km i dag, 9 km på tirsdag og 6 km på onsdag :)

20/100.

Nettopp kjøpt meg sykkel men der er vel juks? Skal på en 2 mil tur med ungene i morgen :)
 
Back
Topp