Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den. De er heldigvis ganske raske med å svare deg dersom skjema er fyllt ut feil, det fikk jeg merke. Tror jeg fikk brev i posten 3 dager etter at jeg sendte elektronisk Og selv om arb.giveren min ikke gadd å hjelpe meg noe særlig så ble ikke saksbehandlingstiden noe forlenget - heldigvis.Jeg tar ut full permisjon med 80% lønn. Det blir sikkert tøft økonomisk, men siden jeg blir alenemor, så velger jeg å gå hjemme lengst mulig med barnet.. Jeg sendte papirene på tirsdag, så da var jeg 28 + 4.. Synes alt er så vanskelig når det kommer til Nav og skjema helvette, så jeg ønsker å være tidlig ute slik at jeg ikke plutselig blir stående uten penger lm jeg har skrevet eller gjort noe feil...
Hvis arbeidsgiveren din er med på det, så. Jeg tar fire uker +1 dag i 2015, og overfører resten til 2016. Tar da det overførte og 2016-ferien sommeren 2016. Det er jo etter permisjonstiden. Da rekker jeg nesten helt frem til barnehagestart. Se ovenfor lykke til! Anbefaler en skriftlig avtale med din arbeidsgiver.Er det noen som vet. Hvis jeg bruker de ferieukene vi har rett til for i år før 2015 er over, som min ferie og far tar da sin pappapermisjon når jeg har ferie, kan man da også bruke ferien for 2016 som en forlengelse av permisjonstiden? Håper på å få gjort det, så jeg kan være hjemme til august og barnehagestart uten å ta så mye ulønnet permisjon.