100 dager

Helena81

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
'i dag er det 100 dager igjen til termin!' sier appen i dag. Hjelp!!;) tiden går jo kjempefort! Regner med den går tregere fremover nå som alt begynner å bli tyngre,men hjelpes,dette svangerskapet går fort i forhold til mitt forrige!! Har utsatt å tenke på fødsel,har bare tenkt at det er så lenge til. Men nå begynner det å gå opp for meg at det ikke er så lenge lenger. Føles skremmende og skummelt, men gleder meg såklart vilt til å møte lille:)

101 dager igjen her står det:-) Klarer ikke tenke på annet, nyter tanken på at jeg endelig skal bli mamma:-) Helt herlig!

Syns det går altfor fort jeg!
Første svangerskap syns jeg det gikk så tregt.. :p er vel det at dagene flyr når man har barn å løpe etter ;)

Herrefred dette hadde jeg ikke tenkt over! Har vi virkelig kommet sååå langt?! Møtte sjekke og her har jeg 103 dager igjen - tiden raser av gårde denne gangen gitt!

95 igjen bare , tenk om 5 dager er det bare 3 mnd igjen , litt skummelt å tenke på :O

Gratulerer! Fantastisk følelse, er det ikke?

(Jeg var super-happy da jeg oppdaget at jeg hadde passert t-100, og ble nesten aggresiv når sambo trodde jeg hadde regnet feil).

Jeg har 116 dager igjen enda:)

97 dager her :rolleyes: tiden flyr! Har vært så opptatt med flytting og søknader hit og dit.. Nå gleder jeg meg bare til å få alle babyting i hus og at lillepia bare kan komme :D

Synes plutselig det er så kort tid igjen nå som jeg har passert 100 dager! :)

85 dager igjen, hvor blir tiden av :)

107 dager igjen her. Nærmer seg 100 nå da;)

101 dager igjen :o hjelpes...

Back
Topp