100 dager til jul!

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
På tide å fikse frem planleggingstråd

Lodde stemningen for "Listen med stor L" som mest er til popcorn og underholdning, men noen tar den til inspoirasjon (de fleste av oss ikke, at de er EN uke mannen skal være med og det er å rydde garasjen? Og elles, det passer ikke for meg)

Eller Flylady Julecruise

Eller rett og slett Babyverden-gjengens juleforberedelses-felleskap?

Kalendershopping. Julegaver. Julebloggen min!
Flytte tickeren jeg har på mobilen frem på fremsiden, den har vært gjemt sånn på skjermen lengst til høyre siden den viste 365 days untill christmas


Liiiiiiiitt tidlig å julepynte kontoret enda, men ikke for tidlig å begynne å tenke på koselig førjulsstemning :)

Julestemings-kalenderen, skal jeg gjøre det i år også? Da må det være noen ander enn meg som setter pris på det altså ;)
 
Kalenderen din er ønskelig Sara :) Ikke begynt på noen julegaver enda her, først en drøss med bursdager:) Har dog kjøpt meg en liten søt nisse som sitter på potte jeg tenkte ha på meg på jobben. Fester på genseren. En liten ting, men til stor begeistring for barna på jobben :)
 
Ikke beynt med julegavene jeg heller, men noen kalendergaver her og der har jeg nappet me meg Ikke nok dog, jeg har stort sett en tema-ting (ofte en legopakke) som utgjør ca halvparten, også er e en del tradisjonelle som de forventer, også er et å fylleinnimellom med andre småting.

Jeg har julenåler, litt mer sånn klassisk "fin" da, ikke nisse på potte, den hørtes kul ut! Jeg har julenål og diverse jule-øredobber fra glitter hele desember,
 
På tide å fikse frem planleggingstråd

Lodde stemningen for "Listen med stor L" som mest er til popcorn og underholdning, men noen tar den til inspoirasjon (de fleste av oss ikke, at de er EN uke mannen skal være med og det er å rydde garasjen? Og elles, det passer ikke for meg)

Eller Flylady Julecruise

Eller rett og slett Babyverden-gjengens juleforberedelses-felleskap?

Kalendershopping. Julegaver. Julebloggen min!
Flytte tickeren jeg har på mobilen frem på fremsiden, den har vært gjemt sånn på skjermen lengst til høyre siden den viste 365 days untill christmas


Liiiiiiiitt tidlig å julepynte kontoret enda, men ikke for tidlig å begynne å tenke på koselig førjulsstemning :)

Julestemings-kalenderen, skal jeg gjøre det i år også? Da må det være noen ander enn meg som setter pris på det altså ;)

Ååååh, elsker jul og kan virkelig ikke vente med å sette igang å julepynte hus og hage:greet008. Julelys og dekorasjoner i hagen kommer opp 1.november:santa
 
Bare 100 dager? Må skyndte meg å bli ferdig med jakken min så jeg kan begynne på heklateppet svigers skal få.

Gleder meg til jul!
 
Bare 100 dager? Må skyndte meg å bli ferdig med jakken min så jeg kan begynne på heklateppet svigers skal få.

Gleder meg til jul!
Bare 100 dager!!! Var min reaksjon også når jeg så det for første gang i dag. Men altså. Det er jo bare midten av september så det er en stund igjen. Men ja. Dagene går fort!!
 
Bare 100 dager!!! Var min reaksjon også når jeg så det for første gang i dag. Men altså. Det er jo bare midten av september så det er en stund igjen. Men ja. Dagene går fort!!

Det går fryktelig fort. Blunka 2 ganger og så var forrige uke gått liksom. :bag:
 
Back
Topp