100 dager igjen..

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
26 uker i dag, 100 dager igjen,  følte plutselig at 100 dager var mye..  hmm....

Gleder meg til jeg kommer dit også :-)
Selv om jeg synes tiden går veldig fort nå :-p

Synes 100 dager virker lite fordi dagene går så fort. Slik som tia går nå vil 10 dager gå utrolig fort for min del, så plutselg er det da 90 dager igjen... 80... 70.... 60.... 50.... 40.... 30... Og plutselig er det fødsler her inne på forumet...

På mandag er jeg under 90 dager, synes det er gørrlenge igjen.. Har en ganske vond bekkenløsning nå, så 3 mnd høres ufattelig lenge ut.

Jeg synes også det virker som en liten evighet til vi blir 4! Dagene er lange pga. at jeg synes jobben er slitsom og kroppen ikke helt er enig i at jeg burde jobbe :-/

Har forholdt meg til uker hele veien, og kjente bare det at når jeg så 100 dager igjen , ohh, følte det var litt lenge...

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
Har forholdt meg til uker hele veien, og kjente bare det at når jeg så 100 dager igjen , ohh, følte det var litt lenge...

Selvom det virker lenge så går det i riktig retning!

Føler 3 mnd hørtes lenge ut , men de går nok fort :) eg har jo under 90 dager igjen og det er deilig ja :) føler det ikke er lenge siden de var over 200 dager igjen så da regner eg med 90 går fort:) bare 2 mnd igjen til permisjon også:)

Dunn skrev:

Mi ( nr 2 på vei) skrev:

Selvom det virker lenge så går det i riktig retning!

Ja heldigvis :)

Det høres myyye ut, men det går fort!! Tiden til nå har gått veldig fort syntes jeg! :P

Henriettemamma09+12 skrev:
Føler 3 mnd hørtes lenge ut , men de går nok fort :) eg har jo under 90 dager igjen og det er deilig ja :) føler det ikke er lenge siden de var over 200 dager igjen så da regner eg med 90 går fort:) bare 2 mnd igjen til permisjon også:)

Ja, det er faktisk bare ni uker til permisjonen min starter - så det er målet mitt først og fremst. Fra da og frem til termin vil det gå fort, har mye å rusle med den tida. Og så er det jo begynt å bli vår i luften også på den tida :-)

Back
Topp