100 dager igjen til jul :D

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Oj tiden går fort. Kan ikkje tenka
På julegaver nå. De e varmt ut . Kunde næstan bada ute.

Er godt igang med julegavene og kalendergavene er i boks.... :-) Liker å være ute i god tid, rett før jul skal det jo bakes.... ;-)

Her er vi godt i gang med juleforberedelsene ;) Er over halvveis med julegavene, godt i gang med pakkekalenderen til snuppa og har tenkt en del på årets julekort! :)

Virkelig ikke lenge igjen, og jeg blir skikkelig stressa.
Masse jeg skal gjøre før jul. Blandt annet ordne klart til en baby og for ikke snakke om å føde! Prøver handle unna noen julegaver eller hvertfall tenke ut hva man kan kjøpe så jeg slipper det stresset med nyfødt baby. Men heldigvis er jo de fleste butikker også på nett, så blir en del nettshopping på meg.

Shitt :eek: har ikkje sett den her enda. :) e vel like før her og da.

Sent from my iPhone using BV Forum
Drikker ikke julebrus før 1.desember jeg:)
Julebrus er julebrus;)

Drikker ikke julebrus før 1.desember jeg:)
Julebrus er julebrus;)

Pleier ikkje eg heller. :) men da kjem jo alltid så tidlig. :)

Pleier ikkje eg heller. :) men da kjem jo alltid så tidlig. :)

Ja, det kommer alt for tidlig:eek:
De får jo solgt det, så jeg skjønner jo hvorfor. Her i hus holder vi oss til desember:)

Åh! Ikke si det engang! :P Tenker litt på julegaver, men har ikke mye konkret...

Jeg skal ikke tenke på jula før jeg har et på Ullevål for å finne ut om hvordan fødsel det blir. Jordmor anbefaler KS, så skal inn i slutten sv september.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Hjælp det teller ikke jeg ned til

Har såvidt begynt å tenke på gaver ja :) Men mest på hva guttungen skal lage til folk. Og de gavene som skal sendes :)

Back
Topp