100 dager igjen til jul :D

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Hvordan ligger dere ann med juleforbredelsene?

Her strikkes det for fult om dagen :D

Satt akkurat og tenkte litt på julekortbilder :santa:santa

Jul?? Har ikke begynt å tenke på det en gang :P

Jul ja. 20 grader og sol her i Bergen. Bada faktisk i sjøen i går, så kan ikke si jeg har begynt å tenke på jul helt enda :p

Blir rolig jul hos svigers i år, så er bare gaver og kalendere som må i boks osv. Bruker ofte være sen med presanger også. Begynner vel kanskje i november en gang :-)

Hurra ! Er godt igang med adventskalenderen til sønnen min, også har jeg fått kjøpt inn noen julegaver :) Skal prøve å speede opp strikkinga/heklinga å få noen flere julegaver klar på det viset :)

Oida :O jo har sittet og lett på ebay etter gaver så får se hva det blir til ;)

Wohooo gleder meg til jul :D Har tenkt på både julegaver og kalendergaver til lillegutt, men har ikke kjøpt noe enda :P

Blir helt stressa jeg... skal planlegge et bryllup ooooog julegaver. Og jeg har vært ganske slækk på begge fronter så nå føler jeg at jeg henger litt bak :P

Off. Bare 100 dager? *sukk* rart julebrusen og kakemenna ikkje e komt i butikken endo.

Sent from my iPhone using BV Forum

Joda, to julegaver er kjøpt :p har også småshoppet kalendergaver på salg! Jeg har tre eksamener i november og desember, og en fødsel innimellom der! Så greit å kunne eliminere noen gjøremål :p i tillegg skranter formen allerede, så det er nok greiest å få mest mulig gjort mens jeg enda har mulighet! Jeg er en kontrollfreak og må gjøre ting selv ;)

Jeg mangler bare 2,5 julegave
Ferdig med podens kalendergaver
Mamma sin kalender er halvferdig, men vet hva jeg skal kjøpe
Mannen sin er planlagt/noe kjøpt

Back
Topp