10 uker :)

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
ja om 30 min er jeg da 10 uker og fostere er 8 uker, man bærer altså nå på et foster :) og gud som tiden flyr, synes det var i går jeg at jeg testet posetivt, men det er jo hele 4 uker side:P he he og gleder meg sånn til ukene fremover :) bare se magen vokse og alt sånn:) bare 2 uker igjen og jeg er 12 uker, satser på at alt går bra:)

gratulerer med 10 uker[:D]

Gratulerer [:D][:D][:D] 
Men skjønner egentlig veldig lite nå... Jeg er 6 uker på vei i dag (telt utifra første dag i siste mens) og jeg har termin 17.feb. Men ser på terminlisten at du har termin 14.februar, altså tre dager før meg! Så forstår ikke helt hvordan du kan være 10 uker på vei???

ORIGINAL: Lykkeliten!

Men skjønner egentlig veldig lite nå... Jeg er 6 uker på vei i dag (telt utifra første dag i siste mens) og jeg har termin 17.feb. Men ser på terminlisten at du har termin 14.februar, altså tre dager før meg! Så forstår ikke helt hvordan du kan være 10 uker på vei???

det er så ekelt som at jeg trudde i følge bv kalkulatoren at jeg hadde 14 feb, men legen fant ut at jeg har termin 20 januar og at jeg var mye lengre på vei en jeg selv antokk, :)

ORIGINAL: linneha87

ORIGINAL: Lykkeliten!

det er så ekelt som at jeg trudde i følge bv kalkulatoren at jeg hadde 14 feb, men legen fant ut at jeg har termin 20 januar og at jeg var mye lengre på vei en jeg selv antokk, :)

Hehe - I see [:D]  Begynnte å lure om jeg hadde rekna heelt feil!  

ORIGINAL: Chumalunga

Gratulerer med nok en milepæl!!

Back
Topp