10 uker i dag

Så gøy tiden flyr![:)]

ORIGINAL: cassy

rGratulerer å så TVILLINGER!!!!![:D][:D][:D] ikke misunnelig jeg nei[;)][:D] hehehehe

du kan få låne dem litt[8D] kan sikkert fikse det slik du kan få alle 4 [8D] samtidig

den beskjed kom som ett stor sjokk første reaksjonen dette må være en drøm så fikk sambo til å klype meg hardt slik det skulle gå opp for meg. Men fikk vite det i går så tror ikke det har gått helt opp for meg enda.
får ta tiden til hjelp når jeg kommer meg hjem.

ORIGINAL: cassy

ORIGINAL: delfinen

den beskjed kom som ett stor sjokk første reaksjonen dette må være en drøm så fikk sambo til å klype meg hardt slik det skulle gå opp for meg. Men fikk vite det i går så tror ikke det har gått helt opp for meg enda.
får ta tiden til hjelp når jeg kommer meg hjem.

det kommer nok til å gå kjempe flott delfinen!![:D][:D]
men sjønner det var et stort sjokk for dere, jeg hadde blitt super glad men samtidig stressa[:D][:D] hehe trenger pluteslig dobbelt av alt[:D] hihi. åå jeg håper på tvillinger neste gang!![:D][:D]

ja håper og tror dette går bra [;)] nå gjelder det bare å få i seg nok næring tl 3 hmmmm kan bli en utfordring

ååh!
trodde ALDRI jeg skulle si dette men ; jeg er såååå sjalu!!!!!!!

jeg hata å gå gravid egentlig.. jeg bare følte meg ikke vel i den kroppen..

men når jeg tenker tilbake; å såå spennende!!!!! :D

Gratulerer! [:)] Så spennende altså!!!

Trudde ikke jeg skulle si det heller, men ahhhh kjenner baby suget komme tilbake her .. hehehehe ..

ORIGINAL: cecbak

Gratulerer! [:)] Så spennende altså!!!

Trudde ikke jeg skulle si det heller, men ahhhh kjenner baby suget komme tilbake her .. hehehehe ..

må bare si meg nig, og GRATULERER:)

Gratulerer så masse med to små spirer i hybelen[:D][:D][:D][:D]  Blir spennende å følge deg videre[;)]

Gratulerer så masse! Tenk at du bærer 2! Helt fantastisk [:D][:D][:D]

Oi!
Gratulerer så masse!
Visste ikke at du var gravid igjen jeg- også med tvillinger!!!

_Håper formen din er bra!
Blir du fulgt opp godt med tanke på at du fødte prematurt OG skal få tvillinger?

ORIGINAL: Pernillen

Oi!
Gratulerer så masse!
Visste ikke at du var gravid igjen jeg- også med tvillinger!!!

_Håper formen din er bra!
Blir du fulgt opp godt med tanke på at du fødte prematurt OG skal få tvillinger?

jeg får veldig god oppfølging denne gang så er i beste hender

Gratulerer så masse!! Også to da!!
Du får nok å holde styr på[:D][:D]

ORIGINAL: oblixpusen

Gratulerer så masse!! Også to da!!
Du får nok å holde styr på[:D][:D]

ja tror jeg har skaffet meg arbeid og nok å gjøre noen år frem i tid[8D] men greit at dem er i samme alder for satser på dem får stor glede av hverandre.[;)]

Back
Topp